Coș: 0.00
0

Brand New. Viitorul chip al brandurilor

Autor: Wally Olins

ISBN: 978-973-711-524-9

An apariție: 2015

Nr. pagini: 208

Format: 18,5 x 23 cm, paperback cu clape

PREȚ: 35,78 Lei

Traducere: Irina Vainovski-Mihai

Limbă: Română

Colecție: Cultura comunicării


O analiză incisivă, tonică şi vizionară a pieţei actuale globale, a viitorului brandurilor şi al brandingului, semnată de „cel mai mare specialist al brandingului şi identităţii” (Financial Times).

Care este viitorul brandurilor și al brandingului? Să însemne oare globalizarea că diversitatea și individualitatea vor înceta să existe, zdrobite sub greutatea uriașelor multinaționale? Sau va mai rămâne loc pentru acele branduri care pun accentul tocmai pe faptul că sunt diferite? Odată cu dezvoltarea rapidă a unor piețe noi în India, China, Brazilia și în alte țări, noile branduri globale se vor impune oare mizând pe atuurile și tradițiile locale? În acest caz, care va fi consecința asupra dominației tradiționale a brandurilor, bazate pe normele culturale occidentale?

Și ce putem spune despre impactul tehnologiei digitale și despre feedback-ul sporit din partea clienților, obținut prin intermediul site-urilor de socializare? Astăzi, mediul de afaceri, pe lângă faptul că trebuie să reflecteze la preț și la proveniența produselor, trebuie să aibă în vedere și responsabilitatea socială corporatistă. Cum afectează acest lucru produsele și serviciile pe care le folosim? Oare corporațiile există pentru a-și maximiza profiturile și pentru a se extinde, ori pentru a ajuta societatea, sau pentru ambele rațiuni? De fapt, ce vor clienții?

Această carte fascinantă, semnată de Wally Olins, vizează toate faţetele lumii brandingului. Cu flerul său obişnuit şi stilul său direct, autorul analizează problemele cu care se confruntă organizaţiile de astăzi, critică, atunci când este cazul, comportamentul inadecvat al corporaţiilor sau laudă acele companii care par să realizeze şi să promoveze cu succes branduri în noua ordine mondială şi prezice viitorul brandingului.

Incisivă, tonică şi vizionară, această analiză a pieţei noastre globale atât de dinamice este realizată de un adevărat guru, descris de Financial Times drept „cel mai mare specialist al brandingului şi al identităţii”. Toţi cei interesaţi de branding, marketing, business sau cultură contemporană vor ţine seama de ea.

SALES POINTS 
• Ultima carte a celui considerat cel mai mare specialist al brandingului și identității.
• O analiză cuprinzătoare, actuală, care vizează toate fațetele lumii brandingului, inclusiv brandingul de țară.
• O critică a comportamentului inadecvat al corporațiilor și o recunoaștere a acelor companii care promovează cu success branduri în noua ordine mondială.
• O predicție a viitorului brandingului; o lectură obligatorie pentru cei intersați de branding, marketing, business sau cultură contemporană.

WALLY OLINS a fost preşedinte al companiilor Saffron Brand Consultants şi Wolff Olins. A consiliat multe dintre cele mai mari firme comerciale şi corporaţii din lume, printre care 3i, Renault, Repsol, BT, Volkswagen, Tata şi Lloyd’s din Londra şi, de asemenea, a lucrat cu instituţii oficiale din multe oraşe, regiuni şi ţări, printer care Portugalia şi Polonia. Născut la Londra, a studiat istoria la Universitatea Oxford. Cărţile sale, multe devenite bestselleruri, se remarcă printr-o abordare complexă – istorică, sociologică, antropologică, dar şi comercială. Laureat al multor premii, Olins a deţinut titluri universitare şi a predat la prestigioase şcoli de business şi universităţi din lume.

„Sclipitoarea și inovatoarea abordare pe care ne-o propune originalul maestru al brandingului, Wally Olins, demonstrează că în timp ce brandurile bune reușesc doar să se mențină pe piață, brandurile mari ascultă, evoluează și se fac remarcate.” – Damien WHITMORE 

„Wally Olins pune întotdeauna cele mai pertinente întrebări și, adeseori, dă cele mai bune și mai inteligente răspunsuri. Scriitura sa are un stil subtil și spiritual, ceea ce face din parcurgerea cărții o călătorie cu adevărat plăcută… o lectură necesară pentru aceia dintre noi care doresc să știe încotro ne îndreptăm.” – John DIEFENBACH

„Înainte de a citi noua carte a lui Wally Olins credeam că autenticitatea e doar un termen calp, la modă în lumea businessului. Acum îmi dau seama că e un concept ce reuneşte majoritatea lucrurilor pe care le cred sau le ştiu despre business.” – John KAY

„În această carte, Wally Olins este un maestru al întrebărilor bine ţintite. Prin poveşti şi exemple convingătoare din toate domeniile vieţii, cartea ne poartă pe traseul dilemelor brandingului... şi, la final, se desparte de cititor îndemnându-l la acţiune.” – Majken SCHULTZ

De acelaşi autor:

Recomandări: