ISBN: 978-973-711-524-9
An apariție: 2015
Nr. pagini: 208
Format: 18,5 x 23 cm, paperback cu clape
Preț: 35,78 Lei
Traducere: Irina Vainovski-Mihai
Limbă: Română
Domeniu: Mass-media
Colecție: Imagine, strategie, media
Care este viitorul brandurilor și al brandingului? Să însemne oare globalizarea că diversitatea și individualitatea vor înceta să existe, zdrobite sub greutatea uriașelor multinaționale? Sau va mai rămâne loc pentru...
ISBN: 978-973-711-521-8
Nr. pagini: 608
Format: 15,5 x 23,5 cm, paperback
Preț: 49,54 Lei
Traducere: Veronica Tomescu
Domeniu: Comunicare
Colecție: Cultura comunicării
Pornind de la o diversitate de teorii din domeniul ştiinţelor sociale şi psihologice, Manuel Castells îşi construieşte remarcabila analiză a societăţii în reţea examinând în ce fel relaţiile de putere de toate...
ISBN: 978-973-711-535-5
Nr. pagini: 160
Format: 13 x 20 cm, paperback cu clape
Preț: 25,69 Lei
Prefață: Paul Dobrescu
Traducere: Ondine Cristina Dascăliţa
Domeniu: Actualitate
Colecție: În afara colecțiilor
De mai bine de un secol, Statele Unite sunt cel mai puternic stat al lumii. În prezent, unii analişti prezic că în curând China va ocupa această poziţie. Să însemne aceasta că secolul american s-a sfârşit? Oare...
ISBN: 978-973-711-519-5
Nr. pagini: 256
Format: 9,2 x 19 cm, hardcover
Preț: 27,52 Lei
Traducere: Oana-Silvia Popescu
Colecție: The Economist
Bogată în date și cifre despre lumea de azi – pe subiecte dintre cele mai diverse, de la geografie, demografie și imigrație, la business, finanþe și economie, de la transport, turism și mediu, la societate, cultură și...
Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a...
Post Europa
Retragerea liberalismului occidental
Din provocările unui manager de proiect. Faceţi...
Minotaurul global. America, Europa şi viitorul economiei...