Coș: 0.00
0

Noutăți

Brand New. Viitorul chip al brandurilor-2222.jpg

Brand New. Viitorul chip al brandurilor

Autor: Wally Olins

ISBN: 978-973-711-524-9

An apariție: 2015

Nr. pagini: 208

Format: 18,5 x 23 cm, paperback cu clape

Preț: 35,78 Lei

Traducere: Irina Vainovski-Mihai

Limbă: Română

Domeniu: Mass-media

Colecție: Imagine, strategie, media


Care este viitorul brandurilor și al brandingului? Să însemne oare globalizarea că diversitatea și individualitatea vor înceta să existe, zdrobite sub greutatea uriașelor multinaționale? Sau va mai rămâne loc pentru...

Comunicare şi putere-2226.jpg

Comunicare şi putere

Autor: Manuel Castells

ISBN: 978-973-711-521-8

An apariție: 2015

Nr. pagini: 608

Format: 15,5 x 23,5 cm, paperback

Preț: 49,54 Lei

Traducere: Veronica Tomescu

Limbă: Română

Domeniu: Comunicare

Colecție: Cultura comunicării


Pornind de la o diversitate de teorii din domeniul ştiinţelor sociale şi psihologice, Manuel Castells îşi construieşte remarcabila analiză a societăţii în reţea examinând în ce fel relaţiile de putere de toate...

S-a sfârşit oare secolul american? -2228.jpg

S-a sfârşit oare secolul american?

Autor: Joseph S. Nye, Jr

ISBN: 978-973-711-535-5

An apariție: 2015

Nr. pagini: 160

Format: 13 x 20 cm, paperback cu clape

Preț: 25,69 Lei

Prefață: Paul Dobrescu

Traducere: Ondine Cristina Dascăliţa

Limbă: Română

Domeniu: Actualitate

Colecție: În afara colecțiilor


De mai bine de un secol, Statele Unite sunt cel mai puternic stat al lumii. În prezent, unii analişti prezic că în curând China va ocupa această poziţie. Să însemne aceasta că secolul american s-a sfârşit? Oare...

Lumea în cifre-2278.jpg

Lumea în cifre

Autor: The Economist

ISBN: 978-973-711-519-5

An apariție: 2015

Nr. pagini: 256

Format: 9,2 x 19 cm, hardcover

Preț: 27,52 Lei

Traducere: Oana-Silvia Popescu

Limbă: Română

Domeniu: Actualitate

Colecție: The Economist


Bogată în date și cifre despre lumea de azi – pe subiecte dintre cele mai diverse, de la geografie, demografie și imigrație, la business, finanþe și economie, de la transport, turism și mediu, la societate, cultură și...