Coș: 0.00
0

Termeni si condiţii

1. Definitii


Utilizator – orice persoana care viziteaza site-ul edituracomunicare.ro.

Client - persoana fizica / persoana juridica ce efectueaza o Comanda.

Produse si Servicii - orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.

Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si Servicii si sa faca plata acestora.

Vanzator – SCOALA NATIONALA DE STUDII POLITICE SI ADMINISTRATIVE – Editura Comunicare.ro, C.U.I.: 9510194, str. Povernei nr. 6-8, sector 1, Bucuresti, IBAN: RO30 CITI 0000 0008 2507 6026, deschis la CitiBank.

Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele si Serviciile iar Clientul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse si Servicii.

Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.



2. Drepturile de proprietate intelectuala

Continutul site-ului edituracomunicare.ro: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este integral proprietatea editurii Comunicare.ro si a furnizorilor sai si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Editurii Comunicare.ro a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.

Editura poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o forma descrisa, un anumit continut al site-ului. Acest acord se aplica strict pentru continutul/continuturile definite, pe o perioada stabilita in acord si doar pentru persoana/persoanele carora li s-a permis utilizarea acestor continuturi, fara a putea utiliza alte continuturi ale site-ului edituracomunicare.ro.

Utilizarea pe site-ul edituracomunicare.ro a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva. Editura Comunicare.ro nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea continutului site-ului.


3. Exonerarea de raspundere

Editura Comunicare.ro garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la edituracomunicare.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, Editura Comunicare.ro fiind libera de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site. Editura Comunicare.ro nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site-ul edituracomunicare.ro, acestea fiind puse la dispozitia Editurii Comunicare.ro de catre furnizori.

Informatiile incluse pe site-ul edituracomunicare.ro au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care Vanzatorul le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Vanzatorului la office@edituracomunicare.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.

Parerile exprimate in cuprinsul materialelor care sunt publicate in sectiunile blog literar, comunitate culturala si recenzii sunt asumate in intregime de autorii respectivelor materiale si nu implica responsabilitea solidara a Editurii Comunicare.ro.

Editura Comunicare.ro isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire). Editura Comunicare.ro, in calitate de organizator al campaniilor promotionale, nu isi asuma raspunderea pentru pierderile sau deteriorarile voucherului campaniei, nu este responsabila pentru voucherele falsificate sau deteriorate si isi rezerva dreptul de a anula voucherul utilizat la achizitie ori de a scadea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, in cazul returnarii conform legii, a unui produs participant in campania respectiva.

Orice link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar Editura Comunicare.ro nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.



4. Limita accesului la site

Utilizatorii site-ului edituracomunicare.ro pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau informatii, daca limbajul acestora este civilizat, iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu Editura Comunicare.ro, nu sunt e-mailuri in masa ori orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate. Editura Comunicare.ro nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari.

In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente care implica texte, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori, se considera ca respectivul Utilizator garanteaza originalitatea lor si acorda Editurii Comunicare.ro si afiliatilor/asociatilor sai dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei terte entitati fizice sau juridice.




5. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Categoriile de date personale care asigura inscrierea pe site si efectuarea comenzilor sunt: numele si prenumele, sexul, data si locul nasterii, telefon/fax, adresa (domiciliu/resedinta), e-mail, CNP. Atunci cand un Utilizator isi creeaza un cont pe site-ul edituracomunicare.ro, va primi comunicari comerciale din partea Editurii Comunicare.ro doar in masura in care si-a dat consimtamantul expres, selectand optiunea corespunzatoare.

Datele colectate cu privire la newslettere si alerte sunt confidentiale. Editura Comunicare.ro va putea selecta Utilizatorii carora le va trimite newslettere si alerte. Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, edituracomunicare.ro are obligatia de a prelucra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de Utilizatori.

Scopul colectarii datelor cu caracter personal este: gestiune economico-financiara, reclama, marketing, publicitate, statistica, servicii de comunicatii electronice, informarea Clientilor privind situatia contului lor de pe edituracomunicare.ro, informarea Clientilor privind evolutia si starea Comenzilor.

Completarea de catre Utilizatori a formularelor pe site echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste date sa fie incluse in baza de date a Editurii Comunicare.ro si cu utilizarea si prelucrarea de catre Editura Comunicare.ro, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea activitatilor enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitandu-se la furnizori de servicii de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare.

Clientilor le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale. Clientii au dreptul de a solicita stergerea totala sau partiala a datelor cu caracter personal. Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus in baza unei cereri scrise, semnate si datate, inaintata catre sediul editurii. 

Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea onorarii Comenzilor.

In cazul in care Clientul isi modifica prin utilizarea formularelor de pe site datele personale livrate deja catre Editura Comunicare.ro si exista Comenzi in derulare, Comenzile isi pastreaza datele de la momentul plasarii Comenzii iar livrarea produselor se va face luandu-se in considerare datele nou modificate.

Editura Comunicare.ro nu solicita Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care Utilizatorul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale. Astfel, in cazuri de divulgare de astfel de date, Utilizatorul nu poate tine raspunzatoare pe Editura Comunicare.ro pentru niciun fel de prejudiciu.



6. Inregistrarea ca Utilizator

Pentru crearea unui cont pe site-ul edituracomunicare.ro, Utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida. Editura Comunicare.ro poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca a utilizat informatii neconforme cu realitatea sau foloseste serviciile intr-un mod neconform cu uzantele normale.



7. Pretul

Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.

Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului edituracomunicare.ro sunt exprimate in Lei si NU contin T.V.A.



8. Comanda

Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (Comanda intarziata, transmisa gresit etc).

Editura Comunicare.ro nu poate fi trasa la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant edituracomunicare.ro sa il contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de catre Parti (e-mail/telefon) pentru confirmarea personala a Comenzii.

(Acest e-mail este doar o confirmare de primire a solicitării de comandă din partea dvs. Contractul dvs. de a cumpăra aceste produse nu este încheiat complet până când nu vom trimite un e-mail care vă anun
ță că produsele au fost expediate.)

Anularea sau modificarea comenzilor plasate pe site se poate face daca si numai daca produsele sau serviciile nu au depasit etapa de expediere. Dupa acest moment, anularea se poate realiza numai in cazul in care produsele sau serviciile prezinta defectiuni, caz in care aceastea pot fi inlocuite sau comanda poate fi anulata. Pentru plata realizata cu cardul, prin intermediul plationline.ro, rambursarea sumelor va fi comunicata prin e-mail in momentul confirmarii anularii comenzii.

edituracomunicare.ro poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:

• esuarea / invalidarea tranzactiei online, operata prin plationline.ro;

• neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;

• date incomplete sau incorecte ale Clientului;

• activitatea Clientului poate produce daune site-ului edituracomunicare.ro /partenerilor;

• livrari consecutiv esuate;

• alte motive obiective: in cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.

Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, Editura Comunicare.ro nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.

In anumite situatii si pentru motive justificate, Editura Comunicare.ro isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. In aceste situatii edituracomunicare.ro va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Client nu poate fi livrat de catre Editura Comunicare.ro, ne obligam sa informam Clientul asupra acestui fapt si sa returnam in contul Clientului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 zile de la data la care Editura Comunicare.ro a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.



9. Facturare – plati

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Plata se poate face online (prin card bancar, sistemul de plata fiind asigurat de catre plationline.ro) sau ramburs la primirea coletului.



10. Descrierea produselor pe site / Garantia

Editura Comunicare.ro garanteaza pentru calitatea cartilor si revistelor tiparite si depune toate eforturile pentru a fi cat se poate de precisa in expunerea caracteristicilor produselor sale.

 

Daca un produs oferit de edituracomunicare.ro este diferit fata de descrierea aferenta acestuia de pe site, il puteti returna respectand prevederile Politicii de returnare a produselor a site-ului si in conformitate cu legislatia romana in vigoare.


Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la garantarea produselor vandute, sunt valabile. Drepturile Clientilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu. Garantia nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.

 


11. Livrarea

Data estimata de livrare poate varia in functie de produs, si este afisata in pagina produsului, in pagina de Comanda precum si in e-mailul sau telefonul de confirmare a Comenzii. Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii Comenzii.

Pentru Clientii din strainatate, pretul final al Comenzii va fi comunicat prin e-mail sau telefonic, iar livrarea se va face dupa acceptarea explicita a acestui pret.

Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii Clientului, prin Curier sau ridicare personala (optiuni disponibile in pagina de finalizare a comenzii). Intre inregistrarea Comenzii si preluarea acesteia de catre Curier exista un interval de 12-24 ore. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata Clientului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depasi termenul maxim prevazut mai sus. 

Atentie! Din cauza timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, este imposibila operarea de modificari asupra Comenzilor deja plasate.

In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), edituracomunicare.ro va informa Clientul despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar edituracomunicare.ro va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.

11.1 Conditii de livrare 

La solicitarea Editurii Comunicare.ro, a Postei Romane sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.

Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.

In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda. Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.

Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre edituracomunicare.ro, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.

11.2 Receptia produselor 

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier sau Posta Romana la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). De asemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.

Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.

11.3 Produsele digitale (ebooks)

Produsele digitale se transmit doar in format electronic (pe adresa de e-mail specificata in Comanda), deci nu se prezinta sub forma unor produse fizice, care sa fie livrate Clientului. Plata pentru cartile digitale se face exclusiv online (card) plata ramburs nefiind posibila. Dupa achizitionare, produsele digitale vor fi listate si in contul Clientului.

Este obligatia si responsabilitatea Clientului sa verifice informatiile de compatibilitate si instructiunile disponibile pe site si sa se asigure, inainte de achizitionare ca produsele digitale pe care intentioneaza sa le cumpere sunt compatibile cu dispozitivele pe care intentioneaza sa le utilizeze.

In masura in care Clientul a primit un link de download valid, in conformitate cu Comanda plasata pe site, se va considera ca serviciul pe care Editura Comunicare.ro s-a obligat sa il presteze a fost indeplinit si acceptat de Client. Linkurile de download oferite Clientului nu pot fi retrase odata ce au fost trimise, iar, in masura in care sunt functionale in conditiile si pentru dispozitivele specificate pe site, se va considera ca Editura Comunicare.ro si-a indeplinit toate obligatiile fata de Client. In aceste situatii nu este posibila returnarea contravalorii acestor servicii.

In situatia in care Clientul achizitioneaza un produs digital care nu este compatibil cu dispozitivul si/sau aceasta incompatibilitate este specificata in mod public pe site, nu va fi posibila returnarea contravalorii produselor atat timp cat Clientului i s-a livrat un link de download valid care functioneaza in conditiile specificate pe site.



12. Campaniile promotionale

Codurile promotionale oferite de edituracomunicare.ro prin orice promotii sunt valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul de transmitere a codului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. De mentionat este faptul ca unele produse sunt incadrate in categoria "Exceptii", produse asupra carora nu se pot aplica coduri promotionale, ci se achizitioneaza la pretul afisat pe site. Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii Comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii dupa ce aceasta a fost plasata.

Intr-o Comanda se poate folosi un singur cod promotional, pagina de Comanda nu permite utilizarea mai multor coduri in aceeasi Comanda. Pentru eligibilitatea la o promotie nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Promotiile care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplica pentru fiecare livrare.

In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o Comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, Clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promotional respectiv exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa office@edituracomunicare.ro, care sa contina id-ul Comenzii, starea acesteia, numele Clientului si codul promotional. Acestea se reactiveaza pe o perioada de maxim 30 de zile calendaristice.

Atentie! Promotiile pe edituracomunicare.ro nu se cumuleaza intre ele, se aplica reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe site, etc) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie. De asemenea, in cazul existentei unor vouchere procentuale, detinatorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existenta in cadrul unei promotii. Anumite campanii promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat in regulamentul campaniei respective.

Editura Comunicare.ro stabileste unilateral sau in colaborare cu anumiti furnizori ai sai regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza pe edituracomunicare.ro, acestea fiind publicate exclusiv pe site. Promotiile sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afisate pe site, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. Editura Comunicare.ro nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a produselor pentru intreaga perioada de promotie si poate retrage promotia fara notificare prealabila.



13. Politica de retur. Dreptul de retragere

13.1 Conditii generale

Editura Comunicare.ro ofera retur gratuit pentru clientii care notifica intentia lor intemeiata in termen de maxim 30 zile calendaristice de la primirea coletului. Comenzile cu livrare pe teritoriul Romaniei sunt eligibile pentru retur gratuit. In urma solicitarii primite de la client, edituracomunicare.ro va trimite curierul la adresa indicata de client pentru a ridica coletul de retur. 

In cazul comenzilor cu livrare internationala, costurile de retur cad in sarcina clientului. Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului de retur la depozitul Comerciantului. Adresa la care se trimit coletele de retur este: Str. Povernei nr. 6-8, sector 1, Bucuresti. In caz de retragere din contract, clientul este obligat sa restituie produsele achizitionate in termen de maximum 30 zile de la data retragerii din contract.

13.1.1 Modalitati si termene de returnare a produselor

Clientul se obliga sa notifice Editura Comunicare.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail sau prin telefon conform datelor de contact de pe site, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, edituracomunicare.ro poate refuza coletul. 

Informatiile necesare care trebuie furnizate Editurii Comunicare.ro pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:

• data expedierii coletului;

• numarul Comenzii;

• suma de returnat;

• adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur;

• modalitatea de plata dorita (datele contului bancar).

La primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a clientului, Editura Comunicare.ro efectueaza o solicitare la curier si trimite curierul la adresa indicata in comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intra in responsabilitatea clientului, acestea urmand a fi asumate de Editura Comunicare.ro.

Rambursarea sumelor corespunzatoare comenzii returnate sau anulate, prin virament in cont bancar, poate dura pana la 30 de zile calendaristice. 

13.1.2. Conditii de returnare a produselor

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu Editura Comunicare.ro). 

In conformitate cu legea in vigoare, Editura Comunicare.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid. Pe fiecare pagina de produs exista informatia privind posibilitatea de retur. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. 

In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata. Conditiile campaniilor promotionale se pot citi la punctul 12. Campaniile Promotionale.

Cartile nu trebuie sa aiba colturile indoite, cotorul deteriorat, pete pe coperta sau pe pagini. Produsele digitale (ebooks) fac exceptie de la conditiile obisnuite de retur intrucat sunt considerate servicii de catre legislatia in vigoare.

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

13.1.3 Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 30 de zile calendaristice de la data la care Editura Comunicare.ro este informata de catre client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.

13.2 Dreptul de retragere

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmatoarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:

Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.

Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Editura Comunicare.ro va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii facute de catre Client catre Editura Comunicare.ro in ceea ce priveste decizia de retragere din contract.

Editura Comunicare.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.

Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

• furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

• furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;

• furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

13.3 Exercitarea dreptului de retragere

In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul in care Comanda este achitata, Editura Comunicare.ro se obliga sa returneze suma in maxim 30 de zile de la data informarii de catre Client in ceea ce priveste deciziei sa de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

a. pentru Comenzile achitate cu card online - prin restituire in contul din care a fost efectuata plata, in termen de pana la 30 de zile calendaristice. 

b. pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs - prin virament bancar, in termen de pana la 30 de zile calendaristice.

c. Clientul va informa Editura Comunicare.ro in ceea ce priveste intentia sa de retragere din contract prin completarea formularului de returnare produs din contul de client.



14. Furnizorii

Furnizorii garanteaza in privinta detinerii tuturor drepturilor de autor si de difuzare pe teritoriul Romaniei, a calitatii produselor, a autenticitatii marcilor. Editura Comunicare.ro are acceptul legal al furnizorilor sai de a publica pe site pasaje din carti si secvente audio/video care au legatura cu produsele pe care le vinde.



16. Forta majora

Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (total/partial) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului. Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara pretinderea de daune-interese. Forta majora va fi probata conform legii.



17. Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila

Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict aparut intre Editura Comunicare.ro si Clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se apeleaza la instantele romanesti competente de la domiciliul Clientului.



18. Frauda

Crearea de conturi multiple folosind astfel de adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Editura Comunicare.ro isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.

Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor Clientilor edituracomunicare.ro, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor edituracomunicare.ro, deturnarea continutului livrarilor catre terti etc) vor fi pedepsite conform legii penale.



19. Dispozitii finale

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Actualizat la date de 07.11.2016 – Editura Comunicare.ro.

 

In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente care implica texte, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori, se considera ca respectivul Utilizator garanteaza originalitatea lor si acorda site-ului edituracomunicare.ro si afiliatilor/asociatilor sai dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei terte entitati fizice sau juridice.