Coș: 0.00
0

Noutăți

Frontiera neliniştită. Rivali emergenţi, aliaţi vulnerabili şi criza puterii americane-2506.jpg

Frontiera neliniştită. Rivali emergenţi, aliaţi vulnerabili şi criza puterii americane

Autor: Jakub J. Grygiel, A. Wess Mitchell

ISBN: 978-973-711-599-7

An apariție: 2018

Format: 13 x 20 cm, paperback

Preț: 0,00 Lei

Cuvânt înainte: George Cristian Maior

Limbă: Romana

Domeniu: Actualitate

Colecție: În afara colecțiilor


De la Marea Baltică la Marea Chinei de Sud, state autoritare, dornice de afirmare simt că este momentul de a reînvia vechi imperii ori de a clădi unele noi, în defavoarea Americii. Sperând că declinul Statelor Unite este...

Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a autorului-2503.jpg

Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a autorului

Autor: Henry Kissinger

ISBN: 978-973-711-598-0

An apariție: 2018

Nr. pagini: 576

Format: 15,5 x 23,5 cm, paperback

Preț: 57,15 Lei

Traducere: Vladimir Borţun, Dan Flonta, Ondine-Cristina Dascăliţa

Limbă: Română

Domeniu: Actualitate


Henry Kissinger dedică o amplă şi fascinantă lucrare unei ţări pe care a cunoscut-o îndeaproape vreme de decenii. Bazându-se atât pe documente istorice, cât şi pe propriile conversaţii cu liderii chinezi purtate...

Nation Branding in Post-Communist Romania. A semiotic approach-2505.jpg

Nation Branding in Post-Communist Romania. A semiotic approach

Autor: Bianca-Florentina Cheregi

ISBN: 978-973-711-589-8

An apariție: 2018

Nr. pagini: 326

Format: 13,5 x 23,5 cm

Preț: 43,81 Lei

Prefață: Camelia Beciu

Limbă: Engleza

Domeniu: Mass-media

Colecție: Cursuri universitare


”Does Romania need a country brand?” is the headline of an article published in 2010 in ziare.com, one of the most read Romanian news portal. The country image and the debates on nation branding are permanent agenda themes in...

Cum să salvăm media. Capitalism, finanţare participativă şi democraţie-2496.jpg

Cum să salvăm media. Capitalism, finanţare participativă şi democraţie

Autor: Julia Cagé

ISBN: 978-973-711-587-4

An apariție: 2018

Nr. pagini: 136

Format: 13 x 20 cm

Preț: 22,86 Lei

Traducere: Denisa-Adriana Oprea

Limbă: Română

Domeniu: Comunicare , Mass-media , Actualitate

Colecție: În afara colecțiilor


Media se află în criză. Nu numai presa scrisă, ci întregul lanţ de producere a informaţiei. Confruntate cu o concurenţă crescândă şi cu o scădere inexorabilă a veniturilor din publicitate, ziarele, posturile de...