Coș: 0.00
0

Noutăți

Branduri în conversaţii. Instrumente de monitorizare şi analiză pentru relaţiile publice online-2568.jpg

Branduri în conversaţii. Instrumente de monitorizare şi analiză pentru relaţiile publice online

Autor: Corina Buzoianu, Monica Bîră, Roberta Răducu, Ligia Stroe

ISBN: 978-973-711-635-2

An apariție: 2022

Nr. pagini: 102

Format: 15,5 x 23,5

Preț: 22,86 Lei

Limbă: română

Domeniu: Comunicare , Relații publice


Ne-am propus ca textul acestei cărţi să fie o discuţie sistematică, aşezată, atât despre conceptele, cât şi despre practicile legate de modul în care stakeholderii conversează, reacţionează şi se exprimă despre...

Lumina frântă. De ce pierde Occidentul lupta pentru democraţie-2566.jpg

Lumina frântă. De ce pierde Occidentul lupta pentru democraţie

Autor: Ivan Krastev

ISBN: 978-973-711-629-1

An apariție: 2021

Nr. pagini: 326

Format: 13 x 20

Preț: 0,00 Lei

Traducere: Luana Chiriţă, Magdalena Ciubăncan, Antonia Enache

Limbă: română

Domeniu: Actualitate


De ce, după ce a reuşit să câştige Războiul Rece, Occidentul pare să-şi fi pierdut echilibrul politic? De ce pierde acum terenul în lupta pentru democraţie şi liberalism?O carte de referinţă, semnată de doi...

Problemele publice. O perspectivă comunicaţională-2565.jpg

Problemele publice. O perspectivă comunicaţională

Autor: Mălina Ciocea

ISBN: 978-973-711-634-5

An apariție: 2022

Nr. pagini: 176

Format: 15,5 x 23,5

Preț: 23,81 Lei

Limbă: română

Domeniu: Comunicare


Cartea Problemele publice. O perspectivă comunicaţională explorează istoria unui concept, problema publică, în diverse tradiţii analitice. Miza secundară a lucrării este de a propune o mutaţie în teoretizarea...

Comunicarea nonverbală în interacţiunile cotidiene-2547.jpg

Comunicarea nonverbală în interacţiunile cotidiene

Autor: Loredana Ivan, Adina Chelcea, Septimiu Chelcea

ISBN: 978-973-711-632-1

An apariție: 2021

Format: 15,5 x 23,5

Preț: 42,86 Lei

Limbă: română

Domeniu: Comunicare , Relații publice


Prima parte a lucrării (Capitolele 1-6) oferă o privire de ansamblu asupra preocupărilor academice privind studiul comunicării nonverbale, un demers obligatoriu dacă avem în vedere că este vorba despre un domeniu de...