Coș: 0.00
0

Noutăți

Nation Branding in Post-Communist Romania. A semiotic approach-2505.jpg

Nation Branding in Post-Communist Romania. A semiotic approach

Autor: Bianca-Florentina Cheregi

ISBN: 978-973-711-589-8

An apariție: 2018

Nr. pagini: 326

Format: 13,5 x 23,5 cm

Preț: 43,81 Lei

Prefață: Camelia Beciu

Limbă: Engleza

Domeniu: Mass-media

Colecție: Cursuri universitare


”Does Romania need a country brand?” is the headline of an article published in 2010 in ziare.com, one of the most read Romanian news portal. The country image and the debates on nation branding are permanent agenda themes in...

Cum să salvăm media. Capitalism, finanţare participativă şi democraţie-2496.jpg

Cum să salvăm media. Capitalism, finanţare participativă şi democraţie

Autor: Julia Cagé

ISBN: 978-973-711-587-4

An apariție: 2018

Nr. pagini: 136

Format: 13 x 20 cm

Preț: 22,86 Lei

Traducere: Denisa-Adriana Oprea

Limbă: Română

Domeniu: Comunicare , Mass-media , Actualitate

Colecție: În afara colecțiilor


Media se află în criză. Nu numai presa scrisă, ci întregul lanţ de producere a informaţiei. Confruntate cu o concurenţă crescândă şi cu o scădere inexorabilă a veniturilor din publicitate, ziarele, posturile de...

În căutarea dezvoltării. Creşterea economică, schimbările sociale şi ideile-2492.jpg

În căutarea dezvoltării. Creşterea economică, schimbările sociale şi ideile

Autor: Ian Goldin

ISBN: 978-973-711-586-7

An apariție: 2017

Nr. pagini: 294

Format: 13 x 20 cm, paperback cu clape

Preț: 35,23 Lei

Prefață: Paul Dobrescu

Traducere: Viorela-Valentina Dima, Raluca-Elena Hurduzeu, Elena Tălmăcian

Limbă: Română

Domeniu: Actualitate

Colecție: În afara colecțiilor


Peste un miliard de oameni trăiesc cu mai puţin de doi dolari pe zi şi sunt lipsiţi de mijloacele sociale şi economice ale unui trai decent. De ce se întâmplă oare acest lucru? Ce se poate face pentru a remedia situaţia?...

Profesionalizarea discursului politic în era social media-2491.jpg

Profesionalizarea discursului politic în era social media

Autor: Florenţa Toader

ISBN: 978-973-711-576-8

An apariție: 2017

Nr. pagini: 228

Format: 15,5 x 23,5 cm, paperback

Preț: 27,62 Lei

Limbă: Română

Domeniu: Mass-media

Colecție: În afara colecțiilor


În contextul ascensiunii social media, a discursului de tip populist, precum şi a fenomenului fake news, discuţia despre profesionalizarea comunicării politice devine tot mai importantă. Volumul de faţă răspunde acestei...