ISBN: 978-973-711-589-8
An apariție: 2018
Nr. pagini: 326
Format: 13,5 x 23,5 cm
Preț: 43,81 Lei
Prefață: Camelia Beciu
Limbă: Engleza
Domeniu: Mass-media
Colecție: Cursuri universitare
”Does Romania need a country brand?” is the headline of an article published in 2010 in ziare.com, one of the most read Romanian news portal. The country image and the debates on nation branding are permanent agenda themes in...
ISBN: 978-973-711-587-4
Nr. pagini: 136
Format: 13 x 20 cm
Preț: 22,86 Lei
Traducere: Denisa-Adriana Oprea
Limbă: Română
Domeniu: Comunicare , Mass-media , Actualitate
Colecție: În afara colecțiilor
Media se află în criză. Nu numai presa scrisă, ci întregul lanţ de producere a informaţiei. Confruntate cu o concurenţă crescândă şi cu o scădere inexorabilă a veniturilor din publicitate, ziarele, posturile de...
ISBN: 978-973-711-586-7
An apariție: 2017
Nr. pagini: 294
Format: 13 x 20 cm, paperback cu clape
Preț: 35,23 Lei
Prefață: Paul Dobrescu
Traducere: Viorela-Valentina Dima, Raluca-Elena Hurduzeu, Elena Tălmăcian
Domeniu: Actualitate
Peste un miliard de oameni trăiesc cu mai puţin de doi dolari pe zi şi sunt lipsiţi de mijloacele sociale şi economice ale unui trai decent. De ce se întâmplă oare acest lucru? Ce se poate face pentru a remedia situaţia?...
ISBN: 978-973-711-576-8
Nr. pagini: 228
Format: 15,5 x 23,5 cm, paperback
Preț: 27,62 Lei
În contextul ascensiunii social media, a discursului de tip populist, precum şi a fenomenului fake news, discuţia despre profesionalizarea comunicării politice devine tot mai importantă. Volumul de faţă răspunde acestei...
Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a...
Post Europa
Retragerea liberalismului occidental
Din provocările unui manager de proiect. Faceţi...
Minotaurul global. America, Europa şi viitorul economiei...