Coș: 0.00
0

Noutăți

China ca provocare. Cum pot fi modelate alegerile unei puteri în ascensiune-2459.jpg

China ca provocare. Cum pot fi modelate alegerile unei puteri în ascensiune

Autor: Thomas J. Christensen

ISBN: 978-973-711-547-8

An apariție: 2016

Nr. pagini: 352

Format: 15,5 x 23,5 cm, paperback cu clape

Preț: 37,14 Lei

Prefață: Paul Dobrescu

Traducere: Veronica Tomescu

Limbă: Română

Domeniu: Actualitate

Colecție: În afara colecțiilor


Mulţi văd China ca pe o supraputere rivală a Statelor Unite şi consideră ascensiunea ei o ameninţare la poziţia de lider a SUA în Asia şi în lume. Thomas J. Christensen contrazice această viziune a unui joc cu sumă...

Jurnalism – Principii şi practici-2458.jpg

Jurnalism – Principii şi practici

Autor: Tony Harcup

ISBN: 978-973-711-287-3

An apariție: 2016

Nr. pagini: 256

Format: 18,5 x 23 cm, paperback

Preț: 37,14 Lei

Traducere: Bedros Horasangian

Limbă: Română

Domeniu: Comunicare

Colecție: În afara colecțiilor


Un ghid indispensabil pentru teoria şi practica jurnalismului, care prezintă natura „convergentă” a unei mari părţi a jurnalismului din secolul XXI şi care aduce în discuţie practicile on line, demonstrând pe deplin...

Ghid pentru managementul proiectelor. Cum gestionăm corect proiectele pentru a obţine beneficii durabile-2457.jpg

Ghid pentru managementul proiectelor. Cum gestionăm corect proiectele pentru a obţine beneficii durabile

Autor: Paul Roberts

ISBN: 978-973-711-549-2

An apariție: 2016

Nr. pagini: 400

Format: 13 x 20 cm, paperback

Preț: 34,29 Lei

Cuvânt înainte: Simona Bonghez

Traducere: Oana-Silvia Popescu

Limbă: Română

Domeniu: Altele

Colecție: The Economist


Multe organizaţii nu se schimbă nici când ar avea nevoie, nici când sunt obligate. Dacă s-ar schimba, mai puţine dintre ele ar înregistra eşecuri. La fel ca oamenii, organizaţiile, indiferent dacă sunt afaceri sau...

Noua eră a vechilor media. O analiză experimentală a efectelor produse de cadrajele media-2230.jpg

Noua eră a vechilor media. O analiză experimentală a efectelor produse de cadrajele media

Autor: Raluca Buturoiu

ISBN: 978-973-711-548-5

An apariție: 2016

Nr. pagini: 272

Format: 15,5 x 23,5 cm, paperback

Preț: 30,48 Lei

Limbă: Română

Domeniu: Mass-media

Colecție: Spațiul public


Analiza efectelor media reprezintă o preocupare care nu se limitează la o zonă de cercetări de nișă, ci atrage la nivelul societății în ansamblu. Dacă până de curând atenția era concentrată asupra rolului pe care...