Coș: 0.00
0
Cărţile Toamnei 2016 la Comunicare.ro-171.jpg

Cărţile Toamnei 2016 la Comunicare.ro


Ce apariţii noi vă propune Editura COMUNICARE. RO pentru această toamnă? Un portofoliu variat, acoperind tematici diverse, incitante şi – mai ales – de mare actualitate!

Pentru cei interesaţi de comunicare şi mass-media, cartea profesorului de jurnalism de la Universitatea din Sheffield, Tony Harcup – Jurnalism: Principii şi practici.

„Iată un text remarcabil: original, prin cele două abordări ale sale, teoretică şi practică; cât se poate de uşor de parcurs; bogat în referinţe, anecdote şi idei; şi actualizat. Mai presus de orice, Tony Harcup ne transmite pasiunea lui pentru jurnalismul responsabil, reflexiv. O lectură obligatorie pentru toţi cei care doresc să îmbunătăţească domeniul mass-mediei.” – Richard Keeble, profesor la Universitatea din Lincoln
_________________________________________________________________________________________________________________________

Pentru cei pasionaţi de relaţii internaţionale, politica americană şi globalizare, China ca provocare: Cum pot fi modelate alegerile unei puteri în ascensiune, un studiu aprofundat şi pasionant despre relaţiile sino-americane şi dinamicile din zona Asia - Pacific, semnat de profesorul de politică internaţională Thomas J. Christensen, şef al catedrei „William P. Boswell” şi director al programului „China şi lumea” din cadrul Universităţii Princeton, fost asistent adjunct al secretarului de stat al SUA pentru Asia de Est şi Pacific în administraţia George W. Bush.

„...o carte remarcabilă, o lectură obligatorie pentru toţi cei interesaţi de China, politica externă americană şi, în general, afacerile globale.“ – Foreign Affairs
_________________________________________________________________________________________________________________________

Pentru manageri, oameni de afaceri şi toţi cei responsabili cu bunul mers al organizaţiilor, un instrument binevenit şi actual – Ghid pentru managementul proiectelor – Cum gestionăm corect proiectele pentru a obţine beneficii durabile, propus de Paul Roberts, reputat manager de proiecte şi director-fondator al firmei Fifthday, în cadrul seriei The Economist.