Coș: 0.00
0

Jurnalism – Principii şi practici

Autor: Tony Harcup

ISBN: 978-973-711-287-3

An apariție: 2016

Nr. pagini: 256

Format: 18,5 x 23 cm, paperback

PREȚ: 37,14 Lei

Traducere: Bedros Horasangian

Limbă: Română

Domeniu: Comunicare

Colecție: În afara colecțiilor


O lectură obligatorie pentru teoreticienii și practicienii din domeniul comunicării, un manual indispensabil pentru lucrătorii din mass-media.

Un ghid indispensabil pentru teoria şi practica jurnalismului, care prezintă natura „convergentă” a unei mari părţi a jurnalismului din secolul XXI şi care aduce în discuţie practicile on line, demonstrând pe deplin că acestea fac parte din ce în ce mai mult din munca de jurnalist.

Volumul prezintă noile realităţi şi transformări din lumea mass-mediei, dar fără a abandona analiza aprofundată privitoare la elementele fundamentale ale jurnalismului. O carte ce îi va îndemna pe cei preocupaţi de destinele jurnalismului să reflecteze la practica de zi cu zi şi să o relaţioneze cu dezbaterea academică.

Tony Harcup este profesor de jurnalism la Universitatea din Sheffield. Cu peste 30 de ani de experiență ca jurnalist freelance, cercetător și universitar specializat în analiza mass-mediei, el este un cunoscător avizat al peisajului complex al presei scrise și audio-vizuale – de la micile publicații locale până la cotidienele naționale și revistele de mare tiraj – , precum și al mediului online.

„Iată un text remarcabil: original, prin cele două abordări ale sale, teoretică şi practică; cât se poate de uşor de parcurs; bogat în referinţe, anecdote şi idei; şi actualizat. Mai presus de orice, Tony Harcup ne transmite pasiunea lui pentru jurnalismul responsabil, reflexiv. O lectură obligatorie pentru toţi cei care doresc să îmbunătăţească domeniul mass-mediei.” – Richard KEEBLE, profesor la Universitatea din Lincoln

„O evaluare holistică a jurnalismului, cu numeroase interpretări curajoase ale meseriei noastre... Sper ca această carte să-i facă pe cei care ne vor urma să-şi pună întrebări şi să se răzvrătească în mai mare măsură decât am făcut-o noi.” – Jon SNOW, Channel 4 News

„Această carte – excelentă şi uşor de citit – îi va ajuta pe tinerii jurnalişti să înţeleagă adevărata natură a mass-mediei de astăzi şi rolul care le revine lor.” – Jeremy DEAR, secretar general NUJ