Editura COMUNICARE.RO a fost înfiinţată în anul 2000, ca departament în cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice. Activitatea editorială a debutat prin editarea de cursuri universitare pentru studenţii Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice, dar foarte curând interesul publicului larg a determinat o extindere spre zona traducerilor şi o diversificare a tematicilor abordate. Astăzi, prin oferta editorială, cititorii se pot întâlni cu o serie de autori fundamentali şi au acces la cărţi de referinţă din domeniul ştiinţelor socioumane. Unul dintre principalele obiective ale editurii este acela de a reconfigura pentru publicul românesc domenii care nu au fost abordate până acum în mod sistematic: teoria comunicării, analiza publicitară, relaţiile publice şi studiul mass-media. O parte semnificativă a portofoliului editorial este consacrată evoluţiilor din lumea contemporană, sferei publice europene, relaţiilor internaţionale şi geopoliticii, precum şi studiilor de marketing şi management.De asemenea, COMUNICARE.RO publică Revista Română de Comunicare şi Relaţii Publice, editată de Centrul de Cercetare în Comunicare al Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice.
Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a...
Post Europa
Retragerea liberalismului occidental
Din provocările unui manager de proiect. Faceţi...
Minotaurul global. America, Europa şi viitorul economiei...