Coș: 0.00
0

Logo-ul

Autor: Benoît Heilbrunn

ISBN: 978-973-837-602-5

An apariție: 2011

Nr. pagini: 136

Format: 11 x 18 cm, paperback

PREȚ: 12,84 Lei

Cuvânt înainte: Mihaela Nicola

Traducere: Cecilia Ştefănescu

Limbă: Română

Colecție: Cultura comunicării


Logo-urile au devenit elemente esenţiale ale civilizaţiei moderne şi ale societăţii de consum… Interesul din ce în ce mai mare manifestat de firme şi organizaţii pentru adevărate (şi, deseori, costisitoare) strategii de identitate vizuală se explică prin necesitatea de a-şi apropria semen puternice de identitate pentru a fi cunoscute de un număr cît mai mare de...

Produsul nu este în stoc

Logo-urile au devenit elemente esenţiale ale civilizaţiei moderne şi ale societăţii de consum… Interesul din ce în ce mai mare manifestat de firme şi organizaţii pentru adevărate (şi, deseori, costisitoare) strategii de identitate vizuală se explică prin necesitatea de a-şi apropria semen puternice de identitate pentru a fi cunoscute de un număr cît mai mare de indivizi, cît mai repede posibil. Obiectul acestei cărţi constă tocmai în a arăta cum pot organizaţiile, prin crearea şi prin gestionarea unor logo-uri eficiente şi adecvate, să se doteze cu adevărate sisteme de semen identitare şi de recunoaştere.

BENOÎT HEILBRUNN este profesor de marketing şi comunicare la École de Management din Lyon şi la Universitatea Paris III-Sorbonne Nouvelle.