Coș: 0.00
0

Mecanismul votului. Cum se decid alegătorii într-o campanie prezidenţială

Autor: Paul F. Lazarsfeld, Bernard Berelson, Hazel Gaudet

ISBN: 978-973-711-010-2

An apariție: 2004

Nr. pagini: 244

Format: 13 x 20 cm, paperback

PREȚ: 21,56 Lei

Postfață: Paul Dobrescu

Traducere: Simona Drăgan

Limbă: Română

Colecție: Cultura comunicării


Mecanismul votului reprezintă o contribuţie de primă mărime la studiul comunicării, întemeiază o nouă paradigmă de cercetare şi interpretare a acesteia, deschide o altă perspectivă de înţelegere a procesului de comunicare. Putem spune că reprezintă un punct nodal în evoluţia cercetării riguroase a comunicării, deopotrivă prin metodologie şi prin...

Mecanismul votului reprezintă o contribuţie de primă mărime la studiul comunicării, întemeiază o nouă paradigmă de cercetare şi interpretare a acesteia, deschide o altă perspectivă de înţelegere a procesului de comunicare. Putem spune că reprezintă un punct nodal în evoluţia cercetării riguroase a comunicării, deopotrivă prin metodologie şi prin rezultate. – Paul DOBRESCU, Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative
 

 

 

 

Se poate spune, fără nici o exagerare, că una dintre paradigmele fundamentale ale cercetării empirice moderne în ştiinţele sociale este definită de lucrările de pionierat ale lui Paul F. Lazarsfeld. – Raymond BOUDON, Université de Paris-Sorbonne

Lazarsfeld este o figură de tranziţie a teoriei sociale – un cercetător cu rădăcini puternice în teoria clasică, care a elaborat, însă, idei şi metode noi. Deşi un foarte bun cunoscător al conceptelor legate de societatea de masă, el a fost, înainte de toate, un adept al cercetării empirice, care a susţinut că trebuie depăşită pura speculaţie asupra influenţei mass media, prin experimente de teren care să permită analiza şi măsurarea acesteia. – Stanley J. BARAN, San Jose State University; Dennis K. DAVIS, University of North Dakota