Coș: 0.00
0

Managementul comunicării în situaţii de criză

Autor: Ion Chiciudean, George David

ISBN: 978-973-711-317-7

An apariție: 2011

Nr. pagini: 208

Format: 17 x 24 cm, paperback

PREȚ: 33,03 Lei

Limbă: Română

Colecție: Cursuri universitare


Lucrarea de faţă oferă o perspectivă aprofundată asupra rolului şi necesităţii managementului în comunicarea de criză, ducând astfel pe un palier nou abordările deja publicate în volumul Gestionarea crizelor de imagine, reeditat în 2010 la Editura Comunicare.ro.Managementul comunicării în situaţii de criză se adresează în primul rând studenţilor din învă...

Lucrarea de faţă oferă o perspectivă aprofundată asupra rolului şi necesităţii managementului în comunicarea de criză, ducând astfel pe un palier nou abordările deja publicate în volumul Gestionarea crizelor de imagine, reeditat în 2010 la Editura Comunicare.ro.
Managementul comunicării în situaţii de criză se adresează în primul rând studenţilor din învăţământul masteral, precum şi celor din învăţământul universitar care doresc să aprofundeze aspecte legate de comunicarea de criză. În al doilea rând, cartea este utilă specialiştilor în relaţii publice care au responsabilităţi în managementul crizelor şi care vor găsi aici un set de instrumente ce pot fi utilizate cu succes în astfel de situaţii. În fine, cititorul obişnuit va putea descoperi şi înţelege atât complexitatea proceselor comunicaţionale pe care trebuie să le gestioneze organizaţiile care se confruntă cu situaţii de criză, cât şi trăsăturile specifice comunicării în astfel de circumstanţe.
 

ION CHICIUDEAN este profesor universitar doctor şi prodecan cu probleme de învăţământ şi probleme administrative la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul Şcoalii Naţionale de Studii Politice şi Administrative. Absolvent al Universităţii Naţionale de Apărare „Carol I” (1982), al Facultăţii de Istorie-Filosofie, specialitatea Sociologie, Universitatea Bucureşti (1988) şi al Colegiului Naţional de Apărare (1995), obţine în 1998 titlul de Doctor în Ştiinţă militară, specialitatea Sociologie militară cu teza Investigarea imaginii sociale a armatei. Aspecte teoretice şi metodologice. Între 2001 şi 2004 a îndeplinit funcţia de şef al Direcţiei Relaţii Publice în Ministerului Apărării Naţionale. În perioada 1999–2008 activează ca profesor asociat la Universitatea Naţională de Apărare „Carol I“ şi la Institutul Român de Management. Din 2004 este conferenţiar universitar la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice – SNSPA, iar din 2015 este profesor universitar la aceeaşi facultate. Domeniile sale actuale de interes sunt: comunicare şi relaţii publice, gestionarea imaginii organizaţiilor, gestionarea crizelor organizaţionale, gestionarea percepţiei şi a reacţiilor sociale. Este membru al Asociaţiei Profesioniştilor în Relaţii Publice, membru fondator şi participant la lucrăarile Seminarului special de metodologie a istoriei „Dimitrie Onciul”, Facultatea de Istorie, Universitatea Bucureşti şi coordonator al Laboratorului privind studiul identităţii şi imaginii din cadrul Centrului de Cercetare în Comunicare – Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice.

GEORGE DAVID este unul dintre „pionierii” relaţiilor publice din România, practicând această profesie din 1993. A urmat cursuri de specialitate atât în ţară, cât şi în străinătate (SUA, Germania) şi a participat la numeroase seminarii, conferinţe şi activităţi internaţionale de relaţii publice.Experienţa sa profesională cuprinde activităţi în mediul instituţiilor de stat (director adjunct al Direcţiei Relaţii Publice a Ministerului Apărării Naţionale, consilier de comunicare al ministrului justiţiei), în mediul de afaceri (director de relaţii publice la Ana Holding) şi în cel universitar (cadru didactic asociat la FCRP –SNSPA din 2000). A publicat până în prezent cinci volume de specialitate (dintre care patru ca autor unic) şi peste 20 de articole/capitole în publicaţii ştiinţifice.

 

De acelaşi autor: