Coș: 0.00
0

Despre brand

Autor: Wally Olins

ISBN: 978-973-711-251-4

An apariție: 2010

Nr. pagini: 232

Format: 17 x 24 cm, paperback

PREȚ: 31,65 Lei

Postfață: Ştefan Liuţe

Traducere: Ştefan Liuţe

Limbă: Română

Colecție: Imagine, strategie, media


Brandurile şi branduirea sunt cele mai semnificative contribuţii cu care comerţul a îmbogăţit vreodată cultura populară. Dar acum, branduirea s-a îndepărtat de originile ei comerciale atât de mult, încât reacţia consumatorului a pătruns pe teritorii neexplorate deocamdată. Wally Olins expune regulile de bază ale branduirii succesului în secolul XXI, explicând...

Produsul nu este în stoc

Brandurile şi branduirea sunt cele mai semnificative contribuţii cu care comerţul a îmbogăţit vreodată cultura populară. Dar acum, branduirea s-a îndepărtat de originile ei comerciale atât de mult, încât reacţia consumatorului a pătruns pe teritorii neexplorate deocamdată. Wally Olins expune regulile de bază ale branduirii succesului în secolul XXI, explicând motivul pentru care înţelegerea conexiunilor dintre afaceri, branduri şi consumatori nu a fost niciodată mai importantă pentru reuşita comercială. Această carte va fi o achiziţie capitală pentru oricine lucrează în domeniile reclamei, marketingului şi afacerilor şi care simte nevoia de a înţelege de ce triumfă brandurile cu cel mai mare succes în lume, făcându-i pe cunoscători să creadă în ele şi pe consumatori să le cumpere. 

WALLY OLINS a fost preşedinte al companiilor Saffron Brand Consultants şi Wolff Olins. A consiliat multe dintre cele mai mari firme comerciale şi corporaţii din lume, printre care 3i, Renault, Repsol, BT, Volkswagen, Tata şi Lloyd’s din Londra şi, de asemenea, a lucrat cu instituţii oficiale din multe oraşe, regiuni şi ţări, printer care Portugalia şi Polonia. Născut la Londra, a studiat istoria la Universitatea Oxford. Cărţile sale, multe devenite bestselleruri, se remarcă printr-o abordare complexă – istorică, sociologică, antropologică, dar şi comercială. Laureat al multor premii, Olins a deţinut titluri universitare şi a predat la prestigioase şcoli de business şi universităţi din lume.

„Un tur de forţă din partea celei mai importante autorităţi în materie de branding. O lectură captivantă.“ – Anthony HOPWOOD, Saïd Business School, Oxford University

„Wally Olins are un simţ aparte în a detecta lipsa de substanţă. Ştie să scoată la iveală, într-un mod sclipitor, dar nemilos, incompetenţa, managementul nerealist şi declaraţiile lăudăroase. Este, de asemenea, un gânditor subtil şi foarte original, înzestrat cu o capacitate naturală de a ne face să înţelegem cum funcţionează lucrurile.“ – Deyan SUDJIC, Domus

„Wally Olins este un om care îşi cunoaşte meseria ca nimeni altul şi nu se dă niciodată în lături de la a spune adevăruri incomode.“ – Blueprint
 

De acelaşi autor: