Coș: 0.00
0

Noul ghid de identitate

Autor: Wally Olins

ISBN: 978-973-711-254-5

An apariție: 2010

Nr. pagini: 116

Format: 21 x 24 cm, paperback

PREȚ: 36,70 Lei

Postfață: Ştefan Liuţe

Traducere: Ştefan Liuţe

Limbă: Română

Colecție: Imagine, strategie, media


 

 

WALLY OLINS a fost preşedinte al companiilor Saffron Brand Consultants şi Wolff Olins. A consiliat multe dintre cele mai mari firme comerciale şi corporaţii din lume, printre care 3i, Renault, Repsol, BT, Volkswagen, Tata şi Lloyd’s din Londra şi, de asemenea, a lucrat cu instituţii oficiale din multe oraşe, regiuni şi ţări, printer care Portugalia şi Polonia. Născut la Londra, a studiat istoria la Universitatea Oxford. Cărţile sale, multe devenite bestselleruri, se remarcă printr-o abordare complexă – istorică, sociologică, antropologică, dar şi comercială. Laureat al multor premii, Olins a deţinut titluri universitare şi a predat la prestigioase şcoli de business şi universităţi din lume.

„Imaginea înseamnă totul pentru Wally Olins, acest maestru al metamorfozelor care a transformat British Telecom în BT şi Guinness în Diageo… Olins este un adevărat guru în lumea atât de dinamică a brandingului, în care nimic nu poate fi lăsat la voia întâmplării. A creat sau redefinit identităţi celebre, de la grupul de telefonie mobilă Orange la Marea Britanie însăşi, iar abilităţile sale au convins Omnicom, gigantul american al publicităţii, să cumpere agenţia Wolff Olins cu suma de 30 de milioane de lire sterline.“  – Daily Telegraph, 30 iunie 2001

De acelaşi autor: