ISBN: 978-973-711-254-5
An apariție: 2010
Nr. pagini: 116
Format: 21 x 24 cm, paperback
PREȚ: 36,70 Lei
Postfață: Ştefan Liuţe
Traducere: Ştefan Liuţe
Limbă: Română
Colecție: Imagine, strategie, media
WALLY OLINS a fost preşedinte al companiilor Saffron Brand Consultants şi Wolff Olins. A consiliat multe dintre cele mai mari firme comerciale şi corporaţii din lume, printre care 3i, Renault, Repsol, BT, Volkswagen, Tata şi Lloyd’s din Londra şi, de asemenea, a lucrat cu instituţii oficiale din multe oraşe, regiuni şi ţări, printer care Portugalia şi Polonia. Născut la Londra, a studiat istoria la Universitatea Oxford. Cărţile sale, multe devenite bestselleruri, se remarcă printr-o abordare complexă – istorică, sociologică, antropologică, dar şi comercială. Laureat al multor premii, Olins a deţinut titluri universitare şi a predat la prestigioase şcoli de business şi universităţi din lume.
„Imaginea înseamnă totul pentru Wally Olins, acest maestru al metamorfozelor care a transformat British Telecom în BT şi Guinness în Diageo… Olins este un adevărat guru în lumea atât de dinamică a brandingului, în care nimic nu poate fi lăsat la voia întâmplării. A creat sau redefinit identităţi celebre, de la grupul de telefonie mobilă Orange la Marea Britanie însăşi, iar abilităţile sale au convins Omnicom, gigantul american al publicităţii, să cumpere agenţia Wolff Olins cu suma de 30 de milioane de lire sterline.“ – Daily Telegraph, 30 iunie 2001
Noul ghid de identitate
Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a...
Post Europa
Retragerea liberalismului occidental
Din provocările unui manager de proiect. Faceţi...
Minotaurul global. America, Europa şi viitorul economiei...