Coș: 0.00
0

Noutăți

Ghid pentru managementul proiectelor. Cum gestionăm corect proiectele pentru a obţine beneficii durabile-2457.jpg

Ghid pentru managementul proiectelor. Cum gestionăm corect proiectele pentru a obţine beneficii durabile

Autor: Paul Roberts

ISBN: 978-973-711-549-2

An apariție: 2016

Nr. pagini: 400

Format: 13 x 20 cm, paperback

Preț: 34,29 Lei

Cuvânt înainte: Simona Bonghez

Traducere: Oana-Silvia Popescu

Limbă: Română

Domeniu: Altele

Colecție: The Economist


Multe organizaţii nu se schimbă nici când ar avea nevoie, nici când sunt obligate. Dacă s-ar schimba, mai puţine dintre ele ar înregistra eşecuri. La fel ca oamenii, organizaţiile, indiferent dacă sunt afaceri sau...

Communications publiques et organisationnelles. Intersections des savoirs-2231.jpg

Communications publiques et organisationnelles. Intersections des savoirs

Autor: Sylvie Alemanno, Camelia Beciu, Denisa-Adriana Oprea

ISBN: 978-973-711-550-8

An apariție: 2016

Nr. pagini: 204

Format: 15,5 x 23,5 cm, paperback

Preț: 31,43 Lei

Limbă: Franceză

Domeniu: Comunicare

Colecție: Cultura comunicării


Volumul reunește texte prezentate la cea de-a douăzecea ediție a colocviului franco-român, organizat la Universitatea București în 2014. Sunt abordate subiecte diferite, precum flash-mob-urile, platformele de crowdfunding,...

Bruxelles european. Context românesc -2229.jpg

Bruxelles european. Context românesc

Autor: Dan Luca

ISBN: 978-973-711-545-4

An apariție: 2016

Nr. pagini: 272

Format: 13 x 20 cm, paperback cu clape

Preț: 38,10 Lei

Cuvânt înainte: Alina Bârgăoanu

Limbă: Română

Domeniu: Sfera publică europeană

Colecție: În afara colecțiilor


Cum este văzută România din Bruxelles-ul european? Care este impactul ideilor românești în capitala Europei? În ce direcție se îndreaptă proiectul european? Sunt întrebări la care autorul încearcă să aducă...

Brand New. Viitorul chip al brandurilor-2222.jpg

Brand New. Viitorul chip al brandurilor

Autor: Wally Olins

ISBN: 978-973-711-524-9

An apariție: 2015

Nr. pagini: 208

Format: 18,5 x 23 cm, paperback cu clape

Preț: 35,78 Lei

Traducere: Irina Vainovski-Mihai

Limbă: Română

Domeniu: Mass-media

Colecție: Imagine, strategie, media


Care este viitorul brandurilor și al brandingului? Să însemne oare globalizarea că diversitatea și individualitatea vor înceta să existe, zdrobite sub greutatea uriașelor multinaționale? Sau va mai rămâne loc pentru...