ISBN: 978-973-711-549-2
An apariție: 2016
Nr. pagini: 400
Format: 13 x 20 cm, paperback
Preț: 34,29 Lei
Cuvânt înainte: Simona Bonghez
Traducere: Oana-Silvia Popescu
Limbă: Română
Domeniu: Altele
Colecție: The Economist
Multe organizaţii nu se schimbă nici când ar avea nevoie, nici când sunt obligate. Dacă s-ar schimba, mai puţine dintre ele ar înregistra eşecuri. La fel ca oamenii, organizaţiile, indiferent dacă sunt afaceri sau...
ISBN: 978-973-711-550-8
Nr. pagini: 204
Format: 15,5 x 23,5 cm, paperback
Preț: 31,43 Lei
Limbă: Franceză
Domeniu: Comunicare
Colecție: Cultura comunicării
Volumul reunește texte prezentate la cea de-a douăzecea ediție a colocviului franco-român, organizat la Universitatea București în 2014. Sunt abordate subiecte diferite, precum flash-mob-urile, platformele de crowdfunding,...
ISBN: 978-973-711-545-4
Nr. pagini: 272
Format: 13 x 20 cm, paperback cu clape
Preț: 38,10 Lei
Cuvânt înainte: Alina Bârgăoanu
Domeniu: Sfera publică europeană
Colecție: În afara colecțiilor
Cum este văzută România din Bruxelles-ul european? Care este impactul ideilor românești în capitala Europei? În ce direcție se îndreaptă proiectul european? Sunt întrebări la care autorul încearcă să aducă...
ISBN: 978-973-711-524-9
An apariție: 2015
Nr. pagini: 208
Format: 18,5 x 23 cm, paperback cu clape
Preț: 35,78 Lei
Traducere: Irina Vainovski-Mihai
Domeniu: Mass-media
Colecție: Imagine, strategie, media
Care este viitorul brandurilor și al brandingului? Să însemne oare globalizarea că diversitatea și individualitatea vor înceta să existe, zdrobite sub greutatea uriașelor multinaționale? Sau va mai rămâne loc pentru...
Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a...
Post Europa
Retragerea liberalismului occidental
Din provocările unui manager de proiect. Faceţi...
Minotaurul global. America, Europa şi viitorul economiei...