Coș: 0.00
0

Noutăți

Comunicare şi percepţie socială-2463.jpg

Comunicare şi percepţie socială

Autor: Alina Duduciuc, Loredana Ivan, Dan Florin Stănescu

ISBN: 978-973-711-552-2

An apariție: 2016

Nr. pagini: 193

Format: 15,5 x 23,5 cm, paperback

Preț: 25,71 Lei

Prefață: Alina Duduciuc, Loredana Ivan, Dan Florin Stănescu

Limbă: Română

Domeniu: Comunicare

Colecție: Spațiul public


Studiile reunite în acest volum reflectă preocupările teoretice și empirice actuale din științele comunicării, psihosociologie, psihologie și antropologie, precum și modul în care cunoașterea științifică poate fi...

China ca provocare. Cum pot fi modelate alegerile unei puteri în ascensiune-2459.jpg

China ca provocare. Cum pot fi modelate alegerile unei puteri în ascensiune

Autor: Thomas J. Christensen

ISBN: 978-973-711-547-8

An apariție: 2016

Nr. pagini: 352

Format: 15,5 x 23,5 cm, paperback cu clape

Preț: 37,14 Lei

Prefață: Paul Dobrescu

Traducere: Veronica Tomescu

Limbă: Română

Domeniu: Actualitate

Colecție: În afara colecțiilor


Mulţi văd China ca pe o supraputere rivală a Statelor Unite şi consideră ascensiunea ei o ameninţare la poziţia de lider a SUA în Asia şi în lume. Thomas J. Christensen contrazice această viziune a unui joc cu sumă...

Jurnalism – Principii şi practici-2458.jpg

Jurnalism – Principii şi practici

Autor: Tony Harcup

ISBN: 978-973-711-287-3

An apariție: 2016

Nr. pagini: 256

Format: 18,5 x 23 cm, paperback

Preț: 37,14 Lei

Traducere: Bedros Horasangian

Limbă: Română

Domeniu: Comunicare

Colecție: În afara colecțiilor


Un ghid indispensabil pentru teoria şi practica jurnalismului, care prezintă natura „convergentă” a unei mari părţi a jurnalismului din secolul XXI şi care aduce în discuţie practicile on line, demonstrând pe deplin...

Ghid pentru managementul proiectelor. Cum gestionăm corect proiectele pentru a obţine beneficii durabile-2457.jpg

Ghid pentru managementul proiectelor. Cum gestionăm corect proiectele pentru a obţine beneficii durabile

Autor: Paul Roberts

ISBN: 978-973-711-549-2

An apariție: 2016

Nr. pagini: 400

Format: 13 x 20 cm, paperback

Preț: 34,29 Lei

Cuvânt înainte: Simona Bonghez

Traducere: Oana-Silvia Popescu

Limbă: Română

Domeniu: Altele

Colecție: The Economist


Multe organizaţii nu se schimbă nici când ar avea nevoie, nici când sunt obligate. Dacă s-ar schimba, mai puţine dintre ele ar înregistra eşecuri. La fel ca oamenii, organizaţiile, indiferent dacă sunt afaceri sau...