ISBN: 978-973-711-314-6
An apariție: 2011
Nr. pagini: 384
Format: 13 x 20 cm, paperback
Traducere: Victoria Vuşcan, Dan Flonta
Limbă: Română
Colecție: Cultura comunicării
Ajunsă la cea de-a şasea ediţie (revizuită şi adăugită), lucrarea The McDonaldization of Society şi-a câ ştigat recunoa şterea internaţională graţie clarviziunii cu care descrie un proces foarte complex, cu o influenţă extraordinară asupra vieţii noastre de zi cu zi. Nu este doar o carte despre McDonald's sau restaurantele fast-food. Mcdonaldizarea îşi face simţită prezenţa în arii sociale dintre cele mai diverse, de la instituţii de învăţământ şi asistenţă medicală până la turism, televiziune şi sport.
„Înainte să apară această carte, sociologii obi şnuiau să repete mantra raţionalizării descrise de Weber; Ritzer, însă, nu a explorat doar eficienţa, calculabilitatea şi controlul noilor forme de raţionalitate, a şa cum sunt ele întruchipate de industria fast-food, ci a recunoscut şi că astfel de sisteme raţionale sunt caracterizate de iraţionalitate... Cartea lui Ritzer este în acela şi timp opera unui analist şi a unui profet, o operă care rămâne cât se poate de actuală.“ - Jonathan H. TURNER, University of California „Cadrul teoretic şi analitic oferit de această lucrare nu numai că reflectă realitatea, ci îi ajută pe studenţi să înţeleagă realitatea lumii în care au crescut, în care trăiesc şi vor continua, probabil, să trăiască, nu numai în Statele Unite, dar şi în restul lumii.“ - Celestino FERNANDEZ, University of Arizona
Mcdonaldizarea societăţii
Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a...
Post Europa
Retragerea liberalismului occidental
Din provocările unui manager de proiect. Faceţi...
Minotaurul global. America, Europa şi viitorul economiei...