ISBN: 978-973-711-659-8
An apariție: 2024
Nr. pagini: 246
Format: 15,5 x 23,5
Limbă: română
Colecție: În afara colecțiilor
„Geneza acestei lucrări provine din dualitatea vieţii mele. Pe de o parte, mi-am petrecut aproape un sfert de secol în industria de marketing şi comunicare dezvoltând modele strategice pentru campanii de comunicare. Pe de altă parte, aproape acelaşi timp l-am alocat predatului şi lucrului cu studenţii, încercând să le transmit informaţia în mod structurat şi pe baza unor concepte teoretice. Şi am simţit mereu că există o ruptură între teorie şi practică pornind de la limbaj şi terminând cu opiniile despre cum funcţionează publicitatea. Întotdeauna mi-am dorit să cercetez acest subiect într-un mod riguros şi să construiesc un cadru comun de abordare care să contribuie la reducerea acestei diviziuni nefericite.“ – Dr. RĂZVAN MĂTĂŞEL
RĂZVAN MĂTĂȘEL este doctor în științele comunicării și cadru didactic asociat la Facultatea de Comunicare și Relații Publice, Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative, Bucureşti. În prezent este director de Cercetare și Strategie la Publicis România, poziție pe care a ocupat-o anterior și la Leo Burnett România, Scala Thompson, GMP&U și Arsenoaiei & Mătășel.Strateg în comunicare, Răzvan Mătășel combină vasta sa experiență profesională de peste 25 de ani cu cea la catedră, mai mare de 20 de ani. Practică și predă aceeași disciplină și anume Planificare Strategică în Publicitate.Profesional a participat la crearea și dezvoltarea a numeroase branduri de succes și a contribuit la câștigarea unor premii importante de eficiență în comunicare de către agențiile unde a activat (Effie, EuroEffie, APG Creative Awards).Pe plan academic a finalizat cu succes un doctorat cu o lucrare care propune abordări pentru reducerea decalajului între practică și mediul universitar în ceea ce privește modelele de publicitate.
„Cartea lui Răzvan Mătăşel propune o punte între lumea academică şi industria publicităţii, din punctul de vedere al modelelor şi strategiilor folosite în industria marcom; o oglindă care arată atât partea luminoasă, cât şi pe cea întunecată a ambelor lumi. Cartea se adresează în egală măsură universitarilor, specialiştilor din industrie şi publicului larg.“ – Prof. univ. dr. NICOLETA CORBU
Modele de publicitate. Caracteristici şi evoluţie. O analiză comparativă a abordărilor din mediul academic şi a celor din industria de marketing şi comunicare
Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a...
Post Europa
Retragerea liberalismului occidental
Din provocările unui manager de proiect. Faceţi...
Minotaurul global. America, Europa şi viitorul economiei...