ISBN: 978-973-711-251-4
An apariție: 2010
Nr. pagini: 232
Format: 17 x 24 cm, paperback
Postfață: Ştefan Liuţe
Traducere: Ştefan Liuţe
Limbă: Română
Colecție: Imagine, strategie, media
Brandurile şi branduirea sunt cele mai semnificative contribuţii cu care comerţul a îmbogăţit vreodată cultura populară. Dar acum, branduirea s-a îndepărtat de originile ei comerciale atât de mult, încât reacţia consumatorului a pătruns pe teritorii neexplorate deocamdată. Wally Olins expune regulile de bază ale branduirii succesului în secolul XXI, explicând motivul pentru care înţelegerea conexiunilor dintre afaceri, branduri şi consumatori nu a fost niciodată mai importantă pentru reuşita comercială. Această carte va fi o achiziţie capitală pentru oricine lucrează în domeniile reclamei, marketingului şi afacerilor şi care simte nevoia de a înţelege de ce triumfă brandurile cu cel mai mare succes în lume, făcându-i pe cunoscători să creadă în ele şi pe consumatori să le cumpere.
„Un tur de forţă din partea celei mai importante autorităţi în materie de branding. O lectură captivantă.“ – Anthony HOPWOOD, Saïd Business School, Oxford University„Wally Olins are un simţ aparte în a detecta lipsa de substanţă. Ştie să scoată la iveală, într-un mod sclipitor, dar nemilos, incompetenţa, managementul nerealist şi declaraţiile lăudăroase. Este, de asemenea, un gânditor subtil şi foarte original, înzestrat cu o capacitate naturală de a ne face să înţelegem cum funcţionează lucrurile.“ – Deyan SUDJIC, Domus„Wally Olins este un om care îşi cunoaşte meseria ca nimeni altul şi nu se dă niciodată în lături de la a spune adevăruri incomode.“ – Blueprint
Despre brand
Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a...
Post Europa
Retragerea liberalismului occidental
Din provocările unui manager de proiect. Faceţi...
Minotaurul global. America, Europa şi viitorul economiei...