Coș: 0.00
0

Despre brand

Autor: Wally Olins

ISBN: 978-973-711-251-4

An apariție: 2010

Nr. pagini: 232

Format: 17 x 24 cm, paperback

Postfață: Ştefan Liuţe

Traducere: Ştefan Liuţe

Limbă: Română

Colecție: Imagine, strategie, media


Formate disponibile

Brandurile şi branduirea sunt cele mai semnificative contribuţii cu care comerţul a îmbogăţit vreodată cultura populară. Dar acum, branduirea s-a îndepărtat de originile ei comerciale atât de mult, încât reacţia consumatorului a pătruns pe teritorii neexplorate deocamdată. Wally Olins expune regulile de bază ale branduirii succesului în secolul XXI, explicând motivul pentru care înţelegerea conexiunilor dintre afaceri, branduri şi consumatori nu a fost niciodată mai importantă pentru reuşita comercială. Această carte va fi o achiziţie capitală pentru oricine lucrează în domeniile reclamei, marketingului şi afacerilor şi care simte nevoia de a înţelege de ce triumfă brandurile cu cel mai mare succes în lume, făcându-i pe cunoscători să creadă în ele şi pe consumatori să le cumpere. 

„Un tur de forţă din partea celei mai importante autorităţi în materie de branding. O lectură captivantă.“ – Anthony HOPWOOD, Saïd Business School, Oxford University

„Wally Olins are un simţ aparte în a detecta lipsa de substanţă. Ştie să scoată la iveală, într-un mod sclipitor, dar nemilos, incompetenţa, managementul nerealist şi declaraţiile lăudăroase. Este, de asemenea, un gânditor subtil şi foarte original, înzestrat cu o capacitate naturală de a ne face să înţelegem cum funcţionează lucrurile.“ – Deyan SUDJIC, Domus

„Wally Olins este un om care îşi cunoaşte meseria ca nimeni altul şi nu se dă niciodată în lături de la a spune adevăruri incomode.“ – Blueprint
 

De acelaşi autor:

Recomandări:

Închide preview