Coș: 0.00
0

Ipostazele comunicării de masă. Media în era digitală

Autor: Joseph R. Dominick

ISBN: 978-973-711-203-3

An apariție: 2009

Nr. pagini: 538

Format: 20,5 x 25,6 cm, paperback

Prefață: Alina Bârgăoanu

Traducere: Mihai Mănăstireanu, Ana-Valentina Florescu, Aura Bărică

Limbă: Română

Domeniu: Comunicare

Colecție: Cultura comunicării


Formate disponibile

 Analiza pătrunzătoare, vie şi echilibrată oferită de Joseph R. Dominick în cartea sa The Dynamics of Mass Communication: Media in the Digital Age i-a convins şi i-a cucerit pe specialişti şi studenţi, dar şi pe toţi cei care au dorit să înţeleagă mai bine un fenomen care ne afectează viaţa zi de zi: comunicarea de masă.

Traducerea acestei lucrări de referinţă în limba română răspunde unei necesităţi de informare resimţite de tot mai multe grupuri socioprofesionale în România.

The Dynamics of Mass Communication acoperă toate aspectele diverselor mijloace de comunicare (istoria, organizarea, structura economică, feedbackul ş.a.), oferind cititorului o perspectivă lucidă asupra provocărilor complexe pe care le înfruntă mass-media în era digitală.

JOSEPH R. DOMINICK este profesor consultant la College of Journalism and Mass Communication, University of Georgia. Aobţinut diploma la University of Illinois şi apoi titlul de doctor la Michigan State University. A predat timp de patru ani la Queens College, City University of New York, înainte de a veni la University of Georgia, unde, între anii 1980 şi 1985, a fost şeful Catedrei de Radio, TV şi Film.
Dr. Dominick este, pe lângă cartea de faţă, autor sau coautor al unor volume care s-au bucurat de numeroase reeditări şi a publicat în jur de 40 de articole în reviste de specialitate. Între 1976 şi 1980, a fost redactor-şef al revistei Journal of Broadcasting. A primit diverse granturi de cercetare şi a fost consultant al unor organizaţii precum Robert Wood Johnson Foundation şI American Chemical Society.
 

 

Recomandări:

Închide preview