ISBN: 978-973-711-548-5
An apariție: 2016
Nr. pagini: 272
Format: 15,5 x 23,5 cm, paperback
Limbă: Română
Domeniu: Mass-media
Colecție: Spațiul public
Analiza efectelor media reprezintă o preocupare care nu se limitează la o zonă de cercetări de nișă, ci atrage la nivelul societății în ansamblu. Dacă până de curând atenția era concentrată asupra rolului pe care îl au media tradiționale în formarea de opinii, de atitudini și chiar în modelarea și schimbarea comportamentului, acum asistăm la o inversare a polilor de interes și influență. În prezent, observăm o ascensiune continuă și un succes teribil al noilor media. Astfel, concepută tocmai la granița dintre declinul formelor media tradiționale și ascensiunea noilor media, lucrarea demonstrează, cu dovezi fundamentate științific, că era vechilor media nu numai că nu s-a încheiat, dar nici nu se apropie de final.SALES POINTS • O abordare științifică serioasă a unei teme dezbătute pe larg de cercetătorii în domeniul efectelor comunicării de masă. • O analiză experimentală bine fundamentată ce surprinde influența încă puternică pe care o au media tradiționale asupra atitudinilor publicului tânăr. • Un volum care provoacă mai ales prin tematica și noutatea pe care le introduc la nivelul cercetărilor cu privire la efectele media din România. • O lucrare utilă atât pentru specialiștii interesați de studiul efectelor media, cât și pentru profesori și studenți.
„Volumul Noua eră a vechilor media este o provocare adusă convingerilor tot mai accentuate că vechile media au devenit caduce, într-o lume în care online-ul este omniprezent. Raluca Buturoiu ne demonstrează cu argumente științifice că media tradiționale încă modelează cu succes opinii și atitudini.” – Prof. univ. dr. Nicoleta CORBU
Noua eră a vechilor media. O analiză experimentală a efectelor produse de cadrajele media
Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a...
Post Europa
Retragerea liberalismului occidental
Din provocările unui manager de proiect. Faceţi...
Minotaurul global. America, Europa şi viitorul economiei...