ISBN: 978-973-711-534-8
An apariție: 2015
Nr. pagini: 142
Format: 17 x 24 cm, paperback
Limbă: Engleză
Domeniu: Sfera publică europeană
Colecție: Centrul de Cercetare în Comunicare
The Europe we voted for: National and European topics of the 2014 elections for the European Parliament gathers studies reflecting on the national and European topics addressed during the 2014 elections for the European Parliament.The current volume is the result of the research conducted by the researchers of the Image and Identity Lab within the Faculty of Communication and Public Relations (SNSPA).
ION CHICIUDEAN este profesor universitar doctor şi prodecan cu probleme de învăţământ şi probleme administrative la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul Şcoalii Naţionale de Studii Politice şi Administrative. Absolvent al Universităţii Naţionale de Apărare „Carol I” (1982), al Facultăţii de Istorie-Filosofie, specialitatea Sociologie, Universitatea Bucureşti (1988) şi al Colegiului Naţional de Apărare (1995), obţine în 1998 titlul de Doctor în Ştiinţă militară, specialitatea Sociologie militară cu teza Investigarea imaginii sociale a armatei. Aspecte teoretice şi metodologice. Între 2001 şi 2004 a îndeplinit funcţia de şef al Direcţiei Relaţii Publice în Ministerului Apărării Naţionale. În perioada 1999–2008 activează ca profesor asociat la Universitatea Naţională de Apărare „Carol I“ şi la Institutul Român de Management. Din 2004 este conferenţiar universitar la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice – SNSPA, iar din 2015 este profesor universitar la aceeaşi facultate. Domeniile sale actuale de interes sunt: comunicare şi relaţii publice, gestionarea imaginii organizaţiilor, gestionarea crizelor organizaţionale, gestionarea percepţiei şi a reacţiilor sociale. Este membru al Asociaţiei Profesioniştilor în Relaţii Publice, membru fondator şi participant la lucrăarile Seminarului special de metodologie a istoriei „Dimitrie Onciul”, Facultatea de Istorie, Universitatea Bucureşti şi coordonator al Laboratorului privind studiul identităţii şi imaginii din cadrul Centrului de Cercetare în Comunicare – Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice.
MONICA BÎRĂ este lector univ. dr. în cadrul Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice, unde predă la cursurile „Măsurare în comunicare şi relaţii publice”, „Analiza imaginii organizaţiilor”, Comunicare în industriile creative”. Interesele sale de cercetare sunt concentrate pe metode şi tehnici de măsurare în relaţii publice, monitorizarea şi analiza conversaţiilor din social media, comunicarea în industriile culturale şi creative.
The Europe we voted for: National and European topics of the 2014 elections for the European Parliament
Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a...
Post Europa
Retragerea liberalismului occidental
Din provocările unui manager de proiect. Faceţi...
Minotaurul global. America, Europa şi viitorul economiei...