ISBN: 978-973-711-668-0 (ediţie electronică)
An apariție: 2025
Nr. pagini: 286
Poți citi acest titlu numai cu aplicația gratuită myBOOKmag pentru mobil și tabletă (iOS și Android).
Volumul sintetizează evoluția și direcțiile actuale de cercetare din comunicarea pentru sănătate (health communication) – o știință importantă, cu o aplicabilitate extinsă și o prezență semnificativă în programele universităților din Europa și Statele Unite ale Americii, precum și în activitățile profesioniștilor din comunicarea publică și din sectorul de sănătate. Temele propuse se adresează studenților și doctoranzilor din domeniul științelor sociale și medicale, dar și profesioniștilor din comunicare, sănătate și din industria Marcom în orizontul profesiilor emergente: social media health strategist, e-health literacy specialist, healthcare public relations officer, health UX-designer, health misinformation analyst.Cititorii interesați de profesionalizarea și cercetarea din domeniul comunicării pentru sănătate pot regăsi în această carte idei, teorii, cercetări și aplicații care abordează teme precum:• combaterea dezinformării în sănătate;• gamificarea în comunicarea despre sănătate;• educația prin divertisment și stroytelling-ul în domeniul sănătății;• efectele comunicării despre sănătate pe platformele sociale;• apelul la emoții și rațiune în campaniile de sănătate publică;• structurarea optimă a informațiilor în interacțiunea medic-pacient;• rolul comunicării nonverbale în comunicarea medic-pacient;• campanii strategice de relații publice și de alfabetizare pentru stilul de viață sănătos.
Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a...
Post Europa
Retragerea liberalismului occidental
Din provocările unui manager de proiect. Faceţi...
Minotaurul global. America, Europa şi viitorul economiei...