Coș: 0.00
0
Citește rezumat

Modele de publicitate. Caracteristici şi evoluţie. O analiză comparativă a abordărilor din mediul academic şi a celor din industria de marketing şi comunicare (ebook)

Autor: Răzvan Mătășel

ISBN: 978-973-711-661-1 (ediţie electronică)

An apariție: 2025

Nr. pagini: 246


Formate disponibile

Poți citi acest titlu numai cu aplicația gratuită myBOOKmag pentru mobil și tabletă (iOS și Android).

„Geneza acestei lucrări provine din dualitatea vieţii mele. Pe de o parte, mi-am petrecut aproape un sfert de secol în industria de marketing şi comunicare dezvoltând modele strategice pentru campanii de comunicare. Pe de altă parte, aproape acelaşi timp l-am alocat predatului şi lucrului cu studenţii, încercând să le transmit informaţia în mod structurat şi pe baza unor concepte teoretice. Şi am simţit mereu că există o ruptură între teorie şi practică pornind de la limbaj şi terminând cu opiniile despre cum funcţionează publicitatea. Întotdeauna mi-am dorit să cercetez acest subiect într-un mod riguros şi să construiesc un cadru comun de abordare care să contribuie la reducerea acestei diviziuni nefericite.“ – Dr. RĂZVAN MĂTĂŞEL
 

„Cartea lui Răzvan Mătăşel propune o punte între lumea academică şi industria publicităţii, din punctul de vedere al modelelor şi strategiilor folosite în industria marcom; o oglindă care arată atât partea luminoasă, cât şi pe cea întunecată a ambelor lumi. Cartea se adresează în egală măsură universitarilor, specialiştilor din industrie şi publicului larg.“ – Prof. univ. dr. NICOLETA CORBU 

Recomandări:

Închide preview