ISBN: 978-973-711-661-1 (ediţie electronică)
An apariție: 2025
Nr. pagini: 246
Poți citi acest titlu numai cu aplicația gratuită myBOOKmag pentru mobil și tabletă (iOS și Android).
„Geneza acestei lucrări provine din dualitatea vieţii mele. Pe de o parte, mi-am petrecut aproape un sfert de secol în industria de marketing şi comunicare dezvoltând modele strategice pentru campanii de comunicare. Pe de altă parte, aproape acelaşi timp l-am alocat predatului şi lucrului cu studenţii, încercând să le transmit informaţia în mod structurat şi pe baza unor concepte teoretice. Şi am simţit mereu că există o ruptură între teorie şi practică pornind de la limbaj şi terminând cu opiniile despre cum funcţionează publicitatea. Întotdeauna mi-am dorit să cercetez acest subiect într-un mod riguros şi să construiesc un cadru comun de abordare care să contribuie la reducerea acestei diviziuni nefericite.“ – Dr. RĂZVAN MĂTĂŞEL
„Cartea lui Răzvan Mătăşel propune o punte între lumea academică şi industria publicităţii, din punctul de vedere al modelelor şi strategiilor folosite în industria marcom; o oglindă care arată atât partea luminoasă, cât şi pe cea întunecată a ambelor lumi. Cartea se adresează în egală măsură universitarilor, specialiştilor din industrie şi publicului larg.“ – Prof. univ. dr. NICOLETA CORBU
Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a...
Post Europa
Retragerea liberalismului occidental
Din provocările unui manager de proiect. Faceţi...
Minotaurul global. America, Europa şi viitorul economiei...