ISBN: 978-973-837-602-5
An apariție: 2011
Nr. pagini: 136
Format: 11 x 18 cm, paperback
Cuvânt înainte: Mihaela Nicola
Traducere: Cecilia Ştefănescu
Limbă: Română
Colecție: Cultura comunicării
Logo-urile au devenit elemente esenţiale ale civilizaţiei moderne şi ale societăţii de consum… Interesul din ce în ce mai mare manifestat de firme şi organizaţii pentru adevărate (şi, deseori, costisitoare) strategii de identitate vizuală se explică prin necesitatea de a-şi apropria semen puternice de identitate pentru a fi cunoscute de un număr cît mai mare de indivizi, cît mai repede posibil. Obiectul acestei cărţi constă tocmai în a arăta cum pot organizaţiile, prin crearea şi prin gestionarea unor logo-uri eficiente şi adecvate, să se doteze cu adevărate sisteme de semen identitare şi de recunoaştere.
BENOÎT HEILBRUNN este profesor de marketing şi comunicare la École de Management din Lyon şi la Universitatea Paris III-Sorbonne Nouvelle.
Logo-ul
Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a...
Post Europa
Retragerea liberalismului occidental
Din provocările unui manager de proiect. Faceţi...
Minotaurul global. America, Europa şi viitorul economiei...