ISBN: 978-973-711-091-6
An apariție: 2007
Nr. pagini: 182
Format: 13 x 20 cm, paperback
Postfață: Remus Pricopie
Traducere: Andreea Dumitru
Limbă: Română
Domeniu: Relații publice
Colecție: Imagine, strategie, media
Termenul de PR este interpretat în mod diferit de la o companie la alta. Unii consideră că el cuprinde întreg spectrul relaţiilor publice, alţii consideră că se referă numai la relaţiile cu presa. Pe parcursul acestei cărţi, vom considera PR-ul ca reprezentând relaţiile cu presa ale unei anumite companii. Aceasta înseamnă că vom analiza nu numai relaţiile cu tradiţionala presă tipărită, ci şi cu televiziunea şi noua presă online. Această carte este destinată nu numai managerilor de PR din cadrul marilor corporaţii, ci şi specialiştilor în comunicare din cadrul companiilor mici şi mijlocii. Ea poate prezenta interes şi pentru managerii departamentelor de comunicare care au o pregătire profesională în alt domeniu şi sunt nevoiţi să înveţe pe parcurs.
Eficienţa în relaţiile publice
Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a...
Post Europa
Retragerea liberalismului occidental
Din provocările unui manager de proiect. Faceţi...
Minotaurul global. America, Europa şi viitorul economiei...