Coș: 0.00
0

Metodologia Q

Autor: Dragoş Iliescu

ISBN: 978-973-711-071-4

An apariție: 2005

Nr. pagini: 262

Format: 17 x 24 cm, paperback

Limbă: Română

Colecție: Cursuri universitare


Formate disponibile

Subiectivitatea – concept central în metodologia Q • Discurs şi comunicare • Tehnici de măsurare a modelelor mentale • Hărţile cognitive • Q-sort ca tehnică de culegere a datelor • „Clubul metafizic“ şi legea erorilor • Universul cercetării. Eşantionarea participanţilor la studiile Q • Avantaje şi limitări ale QSort • Analiza factorială de tip Q ca tehnică de analiză a datelor • Interpretarea semnificaţiei factorilor • Aspecte narative ale interpretării factorilor • Psihodiagnoza personalităţii şi California Q • Q în diagnoza organizaţională • Metodologia Q în cercetarea de marketing şi publicitate • Segmentarea atitudinilor cu privire la publicitate • Segmentarea cititorilor în cercetarea de media • Metodologia Q în cercetarea politică şi marketingul politic • Problema obligaţiei politice • Segmentarea expectaţiilor politice

DRAGOŞ ILIESCU este doctor în psihologie. A absolvit studiile doctorale la Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca.  În prezent este partener şi director al departamentului de studii cantitative al D&D Research, companie autohtonă de cercetare pentru marketing şi publicitate. Predă cursuri de psihologie socială aplicată în marketingul politic, psihologia consumatorului şi cercetare în publicitate la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul SNSPA, precum şi cursuri de diagnoză organizaţională şi de psihodiagnostic, în cadrul masterului de comunicare managerială şi resurse umane pe care îl coordonează la aceeaşi facultate. 

 

De acelaşi autor:

Recomandări:

Închide preview