ISBN: 978-973-711-090-9
An apariție: 2006
Nr. pagini: 420
Format: 17 x 24 cm, paperback
Traducere: Alina Scurtu
Limbă: Română
Colecție: În afara colecțiilor
O carte fascinantă despre trădarea marilor promisiuni ale postmodernităţii: posibilitatea de a alege, interactivitatea, prosperitatea şi libertatea fără limite. În aceeaşi măsură analiză culturală, manifest politic, reportaj de investigaţie şi jurnal de shopping, No logo deconstruieşte universul nostru cotidian frumos ambalat şi-i arată adevăratul chip. Naomi Klein analizează fenomenele care au făcut ca lumea în care trăim să fie guvernată tot mai mult – la nivel economic, social, politic, mediatic şi cultural – de marile corporaţii multinaţionale şi urmăreşte cristalizarea opoziţiei din ce în ce mai vehemente faţă de confiscarea spaţiului public şi a drepturilor cetăţeneşti, din campusurile marilor unversităţi occidentale până în atelierele clandestine din Lumea a Treia unde se fabrică produsele de marcă pe care ni le dorim cu toţii.
„O biblie a mişcărilor contestatare“ — The New York Times „În No logo, Naomi Klein a adunat laolaltă ani întregi de cercetare riguroasă şi o mulţime de evenimente anecdotice pentru a construi o argumentaţie solidă împotriva brandingului […]. Această carte nu este un strigăt retoric de revoltă, ci o fascinantă călătorie în istoria marketingului. Umanizând într-un mod spectaculos ceea ce părea la început un studiu detaliat, exclusiv academic, prin inserarea unor poveşti personale, Naomi Klein ajunge la concluzia că alegerea consumatorului, o idee atât de mult trâmbiţată de către marile corporaţii, rămâne o iluzie şi o manipulare cinică […]. Vocea lui Naomi Klein este puternică, dar nu vindicativă, discursul ei este elaborat, dar niciodată obscur.“ — The Times
No Logo. Tirania mărcilor
Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a...
Post Europa
Retragerea liberalismului occidental
Din provocările unui manager de proiect. Faceţi...
Minotaurul global. America, Europa şi viitorul economiei...