ISBN: 9738376939
An apariție: 2005
Nr. pagini: 198
Format: 13 x 20 cm, paperback
Prefață: Nicu Pană
Traducere: Nicu Pană
Limbă: Română
Colecție: Imagine, strategie, media
Cum se organizează o conferinţă de presă? Cum se scrie un comunicat? Cum se pregăteşte un interviu pentru un ziar sau pentru un post de televiziune? Trei profesionişti britanici ai relaţiilor publice ne prezintă reţetele succesului în dialogul cu presa scrisă şi audiovizuală, bazate pe cunoaşterea în cele mai mici detalii a modului în care funcţionează mass media în societatea contemporană. O colecţie de tactici şi strategii, un ghid de conduită în activitatea zilnică de relaţii publice.
MICHAEL BLAND a lucrat în Germania, Austria şi Elveţia ca director de vînzări pentru Reuters Limited. După o perioada de cinci ani în lumea finanţelor şi a jurnalismului de afaceri, a elaborat şi a condus prima campanie de PR pentru Institute of Directors (asociaţia directorilor de strategie din Marea Britanie) şi a jucat un rol-cheie în promovarea acestei organizaţii. Apoi, timp de şase ani, a fost directorul pentru relaţii guvenamentale şi afaceri publice corporative la Ford Motor Company Limited. În 1984 a devenit consultant independent. Este consultant în comunicare corporativă pentru mai multe companii şi organizaţii importante, instruind sute de cadre executive în tehnicile de relaţii publice, de prezentare personală, de interviuri în presă şi de management al crizelor.
ALISON THEAKER a lucrat timp de opt ani în domeniul relaţiilor publice, ocupînd diverse funcţii în organizaţii cum ar fi Performing Right Society, Association of Photographers, Institute of Housing, National Museum of Photography, Film and Television din Bradford, Consiliul Local din Rochdale. A urmat specializări în relaţii cu mass media, comunicare internaţională, jurnalism. A predat la Departamentul de Relaţii Publice de la Leeds Metropolitan University. Profesor invitat în cadrul Asociaţiei Europene de Relaţii Publice.
DAVID WRAGG este consultant independent. A scris 17 cărţi, dintre care şase în domeniul relaţiilor publice. A ocupat funcţia de director pentru comunicare corporativă la Royal Bank of Scotland. A acumulat o vastă experienţă de relaţii publice în industrii precum transportul, turismul şi serviciile financiare. Înainte de a intra în domeniul relaţiilor publice a fost jurnalist la The Sunday Telegraph şi The Spectator.
Relaţiile eficiente cu mass media
Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a...
Post Europa
Retragerea liberalismului occidental
Din provocările unui manager de proiect. Faceţi...
Minotaurul global. America, Europa şi viitorul economiei...