ISBN: 978-973-711-259-0
An apariție: 2011
Nr. pagini: 164
Format: 17 x 24 cm, paperback
Limbă: Română
Colecție: Centrul de Cercetare în Comunicare
NICOLETA CORBU este profesor universitar doctor în cadrul Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice, SNSPA. În acelaşi timp coordonează, în calitate de director executiv, Centrul de Cercetare în Comunicare din cadrul facultăţii. Are un doctorat în sociologie; a beneficiat de o bursă de cercetare Fulbright în Statele Unite (University of Georgia, 2008-2009), iar în prezent este Fulbright Ambassador în România. În 2012, a fost visiting professor la Florida Gulf Coast University. A publicat cărţi în domeniile: studii europene (Identity and Intercultural communication, 2014, coeditor; The Crisis of the European Union. Identity, Citizenship, and Solidarity Reassessed, 2013, coeditor), teorii ale comunicării (Istoria comunicării, 2007, coautor), comunicare politică (Telepreşedinţii. Radiografia unei campanii electorale, 2011, coautor), semiotică publicitară (Brandurile globale. O perspectivă cros-culturală, 2009), educaţie (Învăţământul universitar din românia. Dialog cu elevii, studenţii şi profesorii, 2013, coautor; Acces şi echitate în învăţământul superior din România. Dialog cu elevii şi studenţii, 2011, coautor). A publicat mai mult de 40 de articole ştiinţifice şi capitole de cărţi. În prezent, domeniile sale de interes academic sunt legate de identitatea europeană, sfera publică europeană, framing, politici educaţionale, metode de cercetare.
MĂDĂLINA BOŢAN este lector universitar dr. la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, unde predă cursurile „Mass-media şi Societatea” şi „Istoria comunicării”. Subiectele sale de interes sunt efectele media şi comunicarea politică în context electoral. Este autoarea a două cărţi: Conflictele din ştiri: noi explicaţii în privinţa impactului asupra încrederii şi implicării politice (în curs de apariţie); Telepreşedinţii (2011, coautor) şi a mai multor articole şi capitole, apărute în lucrări de specialitate.
„N-a fost nimic imparţial. Dimpotrivă, media s-a tranşeizat în această campanie. Foarte mulţi jurnalişti s-au transformat în propagandişti şi militanţi pentru o tabără sau cealaltă.“ – Cristian Tudor POPESCU„Televiziunile sunt atât de puternice acum încât tot spectacolul a fost posibil şi a fost întreţinut cu ajutorul mass media şi în special al televiziunii.“ – Radu TUDOR„Prin felul în care şi-au făcut politica de ştiri, agenda de teme, televiziunile s-au înregimentat, şi-au pus tricourile şi au jucat pe anume părţi, în mod evident.“ – Cătălin TOLONTAN„S-a votat la nivelul cel mai de jos cu putinţă, la modul de luat plasa sau bănuţul şi băgat votul în urnă. Cei care nu au votat la modul acesta au votat emoţional.“ – Victor CIUTACU„Cea mai importantă temă, criza economică, a fost ocultată, trecând în plan secundar, datorită altor teme mai puţin relevante care au acaparat spaţiul mediatic.“ – Dan TAPALAGĂ
Telepreşedinţii. Radiografia unei campanii electorale
Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a...
Post Europa
Retragerea liberalismului occidental
Din provocările unui manager de proiect. Faceţi...
Minotaurul global. America, Europa şi viitorul economiei...