ISBN: 978-973-711-158-6
An apariție: 2010
Nr. pagini: 238
Format: 17 x 24 cm, paperback
Limbă: Română
Colecție: Cursuri universitare
„Există multe linii de forţă care vor modela felul în care se va face marketing şi publicitate, respectiv cercetare pentru aceste domenii. Unele prind deja viaţă chiar acum, în timp ce altele doar se prefigurează; unele se constituie în provocări la adresa modalităţilor tradiţionale de a face marketing, publicitate şi cercetare, în timp ce altele vizează oportunităţi de a ajunge mai eficient şi mai rapid la consumatori. Una dintre caracteristicile definitorii ale publicităţii este aceea că reacţionează extrem de rapid la orice tendinţă generală a sistemului social din care face parte, fiind de multe ori prezentă în avangarda schimbărilor, ca forţă care creează şi impune modele, defineşte şi susţine tendinţe pentru marea majoritate a indivizilor din societate.“ Psihologia consumatorului este primul volum al unei lucrări de pionierat în spaţiul autohton, care îmbină acumulările teoretice, minuţios documentate, cu deschiderile spre aplicaţiile practice, izvorâte dintr-o experienţă directă a autorilor. Consum, cumpărător, consumator • Decizia de cumpărare • Teoriile motivaţiei • Mecanisme atitudinale fundamentale. Teoria ierarhiei efectelor • Comportamentul de consum axat pe prestigiu • Mecanisme psihologice contextuale • Satisfacţia consumatorului • Loialitatea faţă de marcă • Marketingul relaţiei cu clientul • Integrarea strategică. Segmentarea consumatorilor • Strategia în publicitate ca expresie a cunoaşterii consumatorului • Viitorul publicităţii şi al cercetării pentru publicitate
DAN PETRE este specialist în ştiinţele comunicării, lector universitar doctor la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul SNSPA, unde predă cursul de introducere în publicitate. Este managing partner al companiei D&D Research.
DRAGOŞ ILIESCU este doctor în psihologie. A absolvit studiile doctorale la Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca. În prezent este partener şi director al departamentului de studii cantitative al D&D Research, companie autohtonă de cercetare pentru marketing şi publicitate. Predă cursuri de psihologie socială aplicată în marketingul politic, psihologia consumatorului şi cercetare în publicitate la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul SNSPA, precum şi cursuri de diagnoză organizaţională şi de psihodiagnostic, în cadrul masterului de comunicare managerială şi resurse umane pe care îl coordonează la aceeaşi facultate.
Despre China – ediţia a II-a, cu o nouă postfaţă a...
Post Europa
Retragerea liberalismului occidental
Din provocările unui manager de proiect. Faceţi...
Minotaurul global. America, Europa şi viitorul economiei...